| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 488 302,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 883,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А4051 |
| ЄДРПОУ: | 26631130 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Соловйов |
| Телефон: | +380736376760 |
| E-mail: | tender.a4051@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Шановний Учасник спрощеної закупівлі Фільтри для дизельного двигуна Cummins 6CTA (8.3 л., 260 к.с.), ID: UA-2025-06-13-005103-a, за результатами розгляду Вашої пропозиції на сьогоднішній день, виявлено відсутність документів, передбачених п.10.1 розділу 10 та п. 1,2 розділу 11 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2023-2025рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом; Гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі; Оригінал гарантійного листа, яким Учасник підтверджує можливість постачання товару відповідно до Специфікації до предмету закупівлі замовника, а також підтверджує те, що запропонований товар є новим і таким, що не був у використанні. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, пропонуємо Вам виправити зазначені у цьому повідомленні невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель необхідного документу/документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.