Закупівлю оголошено - 23-01-2025, 14:11. Дата останніх змін - 23-01-2025, 14:11

15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378)

15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378)... Державна закупівля - UA-2025-01-23-011298-a 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378) від замовника Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат від 1/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-23-011298-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-23-013957-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 14:11
по 29-01-2025, 11:00

Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 27341, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, 108 (комора інтернату). Товар має бути поставлений протягом лютого - грудня 2025 року один раз на тиждень (з понеділка по четвер) за додатково погодженими партіями (відповідно до заявок Замовника) обов’язково в період з 8.00 до 12.00 години. Кількість товару в межах кожної окремої партії визначається Замовником в залежності від фактичної потреби, та вказується в заявці на поставку товару. Риба с/м має бути упакована в термозварені пакети або мішки-вкладиші з полімерних матеріалів, а далі – в коробки з гофрованого картону. Маса блока має бути не більше 10 кг. Блоки цілі. Тара та пакувальні матеріали мають бути чистими, міцними, сухими та без порушення цілісності. Обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності, посилання на нормативно-технічну документацію у відповідності до супровідних документів на поставку. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80 % від загального терміну придатності товару. Товар повинен надходити до інтернату разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, товарно-транспортні накладні, посвідчення якості/декларація виробника тощо). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
375000
375 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ:03190337 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Прищ
Телефон:+380982289664
E-mail:egradpni@ukr.net
Місцезнаходження:
27341, Україна, Кіровоградська область,смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, буд. 108
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

2 500
кілограм
27341 , Україна , Кіровоградська область , Єлизаветградка , Центральна, 108 ,
з 01-02-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4378Активна23-01-2025, 14:08
Розмірний ряд300-500гАктивна23-01-2025, 14:08
Частинатушка без головиАктивна23-01-2025, 14:08
ВидхекАктивна23-01-2025, 14:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 14:11:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 14:09:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ