Закупівлю оголошено - 11-09-2024, 11:13. Дата останніх змін - 11-09-2024, 11:13

Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286

Державна закупівля - UA-2024-09-11-003873-a Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради від 9/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-11-003873-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-11-005028-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-09-2024, 11:13
по 14-09-2024, 11:11

Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1600
1 600,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради
ЄДРПОУ:02006337 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентина Митус
Телефон:+380962223889
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
16300, Україна, Чернігівська область,смт. Куликівка, вул. Пирогова,16
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286

20
кілограм
16300 , Україна , Чернігівська область , селище Куликівка , вулиця Пирогова, будинок 16 ,
по 31-10-2024


Ідентифікатор профілю: 101601-15620000-161780-40996564
Ідентифікатор реєстру: 74638b6d4c684eff9914fe112b5c8a82
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
dba4a8bc911f4711adbbef7f39a8ff53Відповідність ДСТУ 4286Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:13:50
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2024, 11:13:07
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ