Закупівлю оголошено - 06-05-2025, 19:01. Дата останніх змін - 15-05-2025, 14:46

Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)

Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)... Державна закупівля - UA-2025-05-06-014600-a Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні) від замовника Приватне акціонерне товариство "Київський електротехнічний завод "Транссигнал" від 5/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-06-014600-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-06-017279-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-05-2025, 19:01
по 10-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-05-2025, 00:00
по 14-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Враховуючи, що ПрАТ «КЕЗ «Транссигнал» не є замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), оскільки є юридичною особою, що не відповідає критеріям, визначеним у статті 2 Закону, однак використовує електронну систему закупівель для закупівлі товарів, робіт та послуг, дана закупівля здійснюється відповідно до порядку проведення закупівлі товарів, робіт та послуг ПрАТ «КЕЗ «Транссигнал», затвердженого рішенням акціонера ПрАТ «КЕЗ «Транссигнал» від 13.02.2024 № 1/7/24 (далі – Порядок), із застосуванням електронної системи закупівель, веб-порталу Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, у тому числі, функціоналу, передбаченого для спрощених закупівель, і в порядку, визначеному статтею 14 Закону з урахуванням особливостей, встановлених Порядком, але в будь-якому випадку не підпадає під дію Закону.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4435200
4 435 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:133 056 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Приватне акціонерне товариство "Київський електротехнічний завод "Транссигнал"
ЄДРПОУ:00260652 Досьє YouControl
Сайт:http://www.transsignal.com.ua
Контактна особа:Петров Валентин Андрійович
Телефон:380679169879
E-mail:valentine.orange.petrov@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Вироби, виготовлені за креслен ...
4 435 200 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)

2 400
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
99999999-9
Не відображене в інших розділах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЦБ-ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-05-2025 по 22-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61035, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КАШТАНОВА, будинок 29, 61035, Сергій Капустін
Остаточна пропозиція:
4 435 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-05-2025, 10:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-06-014600-a-b1
Номер договору:
ДП-109-в
Дата підписання договору:
14-05-2025, 10:33
Строк дії договору:
з 14-05-2025 по 31-12-2025
4 435 200 UAH
Ціна договору
3 696 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЦБ-ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 435 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 11:48:57
Документи:
Тип документа:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність можливості в учасника виконати умови договору за даним тендером.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації та підтвердження повноважень керівника/підписанта учасника.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Підтвердження реєстрації учасника платником податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 19:01:08
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 19:13:32
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено06-05-2025, 19:01:16
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 19:13:39
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 19:01:08
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Підтвердження реєстрації учасника платником податку на додану вартість (далі – ПДВ).
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-05-2025, 19:01:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Витяг з реєстру платників ПДВ (або свідоцтва платника ПДВ). , Учасник повинен надати копію витягу з реєстру платників ПДВ (або свідоцтво платника ПДВ) (УВАГА! З метою оптимізації оподаткування та зменшення податкового тягаря учасник цієї процедури закупівлі повинен бути платником ПДВ).
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-05-2025, 19:01:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, якою учасник гарантує наявність безпосередньо у нього досвіду виконання аналогічного договору. , Учасник повинен надати підтверджену інформацію про наявність безпосередньо у нього досвіду виконання аналогічного договору.
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації та підтвердження повноважень керівника/підписанта учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-05-2025, 19:01:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              1) Довідка, яка містить загальну інформацію про учасника. 2) Документи, що підтверджують повноваження керівника/підписанта учасника. , Учасник повинен надати: 1) Довідку, складену в довільній формі і підписану уповноваженою особою учасника, яка містить загальну інформацію про учасника, із зазначенням дати складання, а також контактної інформації керівника учасника. 2) Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Вироби, виготовлені за кресленнями (колодки контактні)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність можливості в учасника виконати умови договору за даним тендером.
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-05-2025, 19:01:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, посвідчень та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Порядком та законами.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ