Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 880 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 56 000 UAH |
| Замовник: | ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04054866 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мирієвська |
| Телефон: | +380505565089 |
| E-mail: | vyshgorodtender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1 |
1 |
Під час розгляду пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації замовником виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до пункту 10 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійну довідку щодо можливості надання послуг за рахунок власного резерву. Проте, зазначена гарантійна довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням вимог пункту 10 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати гарантійну довідку щодо можливості надання послуг за рахунок власного резерву. 2. Відповідно до пункту 2 Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період (у разі, якщо працівник прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття на роботу, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом.); - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками (відповідно до вказаних у довідці посад), зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення / копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). Проте, на порушення вимог пункту 2 Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначені документи у складі тендерної пропозиції відсутні. Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати: - копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період (у разі, якщо працівник прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття на роботу, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом.); - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками (відповідно до вказаних у довідці посад), зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення / копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає обґрунтування ненадання відповідних документів. У зв’язку з цим, відповідно до п. 43 Особливостей Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.