| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А 0959 |
| ЄДРПОУ: | 26614739 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Волк |
| Телефон: | +380993608347 |
| E-mail: | a0959logistic@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 85 |
4 |
У складі тендерної пропозиції Учасника повинні міститись наступні документи відповідно до пункту 9 Додатку 1: «Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», пункту 4 Додатку 1 «Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ) (у наданій довідці не зазначено тел./факс; е-mail), пункту 17 Додатку 1 «Учасник повинен подати гарантійний лист про надання гарантії на товар, що є предметом закупівлі, строком не менше 24 місяців».. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, наступні документи: «Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА» «Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ)», «Гарантійний лист про надання гарантії на товар, що є предметом закупівлі, строком не менше 24 місяців» , у формі електронного документа із накладанням КЕП/УЕП або дані документи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.