Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
Строк поставки продукції протягом 45 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки покупця, з можливістю дострокової поставки. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% . Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 108 794 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 087,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
| ЄДРПОУ: | 05471247 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.centrenergo.com |
| Контактна особа: | Темнохуд Андрій Іванович |
| Телефон: | 380504479384 |
| E-mail: | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
| Місцезнаходження: | 63460, Україна, Харківська область,с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до рішення робочої групи з питань закупівель та згідно пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: 44220000-8 Столярні вироби (Протипожежні двері) в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-05-2025, 13:45 по 24-05-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЮМТРЕЙД» на закупівлю: 44220000-8 Столярні вироби (Протипожежні двері) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ: - протокол або рішення (виписка або витяг з протоколу/рішення) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або - інформацію щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, або - баланс підприємства, які б виключили застосування вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону України про «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: - протокол або рішення (виписка або витяг з протоколу/рішення) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або - інформацію щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, або - баланс підприємства, які б виключили застосування вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
У зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів наданих учасником в тендерній пропозиції на відповідність вимогам Замовника, на підставі пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДІГРУП» до 20 робочих днів на закупівлю: 44220000-8 Столярні вироби (Протипожежні двері)
ПОВІДОМЛЕННЯ УЧАСНИКУ Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДІГРУП» на закупівлю: 44220000-8 Столярні вироби (Протипожежні двері) 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня довідка в довільній формі з зазначенням інформації про номер та дату укладання договору (договорів), назви контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами) в період 2021-2025 р.р.; - надана Учасником Довідка, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, складена не за формою, що визначена у Додатку № 1 до тендерної документації та підписана не керівником підприємства; - відсутня довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання Довідки, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, за формою, що визначена у Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 5 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; - пункт 4 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; - пункт 2 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням інформації про номер та дату укладання договору (договорів), назву контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами) в період 2021-2025 р.р).; - Учасник повинен оновити Довідку, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, та надати її за формою, що визначена у Додатку № 1 до тендерної документації; - надати довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання Довідки, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, (у разі якщо «Довідку…» буде підписувати не керівник).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.