Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 030 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | yurchishinatim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надана Учасником довідка, складена в довільній формі, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). (файл: 22_податки і збори.pdf) від 09.06.2025, а період подання тендерних від 25.07.2025 15:48 до 02.08.2025 01:00. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 1 розділу 3 тендерної документації: «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та адресовані на ім’я КП «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.». Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка, складена в довільній формі, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.