Поставка товару зазначеного в закупівлі має бути здійснена в термін до 31 грудня 2025 року. Доставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, автотранспортом і силами Постачальника та за його рахунок в строк до 5-ти календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника (засобами телефонного зв’язку, шляхом листування по електронній пошті тощо). Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених відповідних накладних документів протягом 10-ти банківських днів.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 1 050 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БОРОДЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
| ЄДРПОУ: | 38304599 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Тетерська |
| Телефон: | +380960067785 |
| E-mail: | bcpmsd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка(з), вул.Семашка, будинок 3 |
0 |