Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 16:55. Дата останніх змін - 09-01-2025, 16:55

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672... Державна закупівля - UA-2025-01-09-009720-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672 від замовника "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-009720-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-09-013052-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 16:55
по 14-01-2025, 18:00

Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
245700
245 700 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:"ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44100483 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Погорілий
Телефон:380633793750
E-mail:tsozu_tyvriv@ukr.net
Місцезнаходження:
23300, Україна, Вінницька область,смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

6 000
кілограм
23300 , Україна , Вінницька область , смт Тиврів , вул.Тиверська, будинок 30 ,
з 20-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна09-01-2025, 16:55
КласпершийАктивна09-01-2025, 16:55
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна09-01-2025, 16:55
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

150
кілограм
23300 , Україна , Вінницька область , смт Тиврів , вул.Тиверська, будинок 30 ,
з 20-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидцілийАктивна09-01-2025, 16:55
КоліржовтийАктивна09-01-2025, 16:55
ҐатунокпершийАктивна09-01-2025, 16:55
Відповідність ДСТУ 7701ТакАктивна09-01-2025, 16:55
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

10
кілограм
23300 , Україна , Вінницька область , смт Тиврів , вул.Тиверська, будинок 30 ,
з 20-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипбілаАктивна09-01-2025, 16:55
Відповідність ДСТУ 8672ТакАктивна09-01-2025, 16:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 16:55:41
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 16:55:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ