Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 631 765 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 158,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А4570 |
| ЄДРПОУ: | 26631703 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Владислав Манелюк |
| Телефон: | +380999107758 |
| E-mail: | vlad.maneluk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33000, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Григорія Сковороди, 6 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Учасником не дотримано зазначених вимог
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 12-06-2025, 15:31 по 23-06-2025, 00:00
Документи:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі «Випробувальні стенди (Стенд для випробування ПНВТ 12PSB, Стенд для випробування та регулювання форсунок S60B) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34328100-3» виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 2.1. розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати «Довідка в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.». Учасником у складі пропозиції вказану довідку не надано. 2. Відповідно до вимог пункту 3.1. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю).». Учасником у складі пропозиції вказану інформацію не надано. 3. Відповідно до вимог пункту 4.1. розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати «Інформація/документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі щодо технічної специфікації, згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації.». Учасником у складі пропозиції вказану інформацію надано, однак файл не містить підпису Учасника. 4. Відповідно до вимог пункту 5.1. розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати «Документ «Тендерна пропозиція» відповідно до форми, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації.». Та відповідно до пункту 5.2. розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен забезпечити «Кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.». Учасником у складі пропозиції надано два документи «Тендерна пропозиція» з різними ціновими пропозиціями та файл не містить КЕП або УЕП Учасника. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї тендерної пропозиції: 1. Довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. 2. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю). 3. Інформацію/документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі щодо технічної специфікації, згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації з підписом та печаткою Учасника. 4. Документ «Тендерна пропозиція», вартість пропозиції якого відповідатиме електронній пропозиції Учасника та накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.