Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 299 563 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 72 995,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Арзум ОМАРОВ |
| Телефон: | +380577253217 |
| E-mail: | a.omarov_czo@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВ-СИГНАЛ" Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради |
5 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Повноваження на підписання банківської гарантії не підтверджено належним чином, оскільки зі змісту наданих у складі тендерної пропозиції документів не можливо однозначно встановити наявність відповідних повноважень. Так, гарантію підписано Першим заступником Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС», на підставі довіреності № 211 від 07.04.2025 р. При цьому, довіреністю № 211 від 07.04.2025 р. Акціонерне товариство «БАНК АЛЬЯНС» уповноважує Першого заступника Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича представляти інтереси Банку… для чого Представникові надається право: укладати, змінювати і розривати шляхом підписання договори, включаючи їх підписання в електронній формі та вчиняти правочини, направлені на встановлення, зміну та припинення цивільних прав та обов’язків, в тому числі, але не обмежуючись: договори про надання гарантій, гарантійні листи (банківські гарантії) та договори, що укладаються в забезпечення за договорами про надання гарантій - на умовах визначених Банком. Отже, довіреність № 211 від 07.04.2025 р. містить відсильну норму до «умов, визначених Банком». Відповідно, визначити наявність повноважень щодо вчинення правочинів, передбачених довіреністю № 211 від 07.04.2025 р., можливо виключно шляхом дослідження довіреності № 211 від 07.04.2025 р. та «умов, визначених Банком». Однак, у складі тендерної пропозиції учасником не надано документ(и), що визначають умови АТ «БАНК АЛЬЯНС», за яких повірений має право здійснювати правочини передбачені довіреністю № 211 від 07.04.2025 р., у зв’язку з чим, однозначно встановити наявність повноважень на підписання банківської гарантії не вбачається за можливе. Враховуючи, що відповідно до Особливостей № 1178, невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливе шляхом завантаження до електронної системи закупівель: - документів, які визначають умови надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій* разом з документами, що належним чином підтверджують виконання умов надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій*; АБО - довідки (листа) АТ «БАНК АЛЬЯНС», підписаної уповноваженою особою, разом з документами, які підтверджують повноваження на підписання, про повне дотримання при наданні банківської гарантії № 2479-25/8 від 17.06.2025 р. умов надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій*; * під «умовами надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій» слід розуміти умови, на які міститься посилання в довіреності № 211 від 07.04.2025 р., якою АТ «БАНК АЛЬЯНС» уповноважено Першого заступника Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича представляти інтереси Банку.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Повноваження на підписання банківської гарантії № 4218-25 від 17.06.2025 р. не підтверджено належним чином, оскільки зі змісту наданих у складі тендерної пропозиції документів не можливо однозначно встановити наявність відповідних повноважень. Так, Гарантію підписано Першим заступником Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС», на підставі довіреності № 211 від 07.04.2025 р. При цьому, довіреністю № 211 від 07.04.2025 р. Акціонерне товариство «БАНК АЛЬЯНС» уповноважує Першого заступника Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича представляти інтереси Банку… для чого Представникові надається право: укладати, змінювати і розривати шляхом підписання договори, включаючи їх підписання в електронній формі та вчиняти правочини, направлені на встановлення, зміну та припинення цивільних прав та обов’язків, в тому числі, але не обмежуючись: договори про надання гарантій, гарантійні листи (банківські гарантії) та договори, що укладаються в забезпечення за договорами про надання гарантій - на умовах визначених Банком. Отже, довіреність № 211 від 07.04.2025 р. містить відсильну норму до «умов, визначених Банком». Відповідно, визначити наявність повноважень щодо вчинення правочинів, передбачених довіреністю № 211 від 07.04.2025 р., можливо виключно шляхом дослідження довіреності № 211 від 07.04.2025 р. та «умов, визначених Банком». Однак, у складі тендерної пропозиції учасником не надано документ(и), що визначають умови АТ «БАНК АЛЬЯНС», за яких повірений має право здійснювати правочини передбачені довіреністю № 211 від 07.04.2025 р., у зв’язку з чим, однозначно встановити наявність повноважень на підписання банківської гарантії не вбачається за можливе. Враховуючи, що відповідно до Особливостей № 1178, невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) На виконання вимог щодо кваліфікаційних критеріїв встановлених Додатком 2 до тендерної документації Учасником надано аналогічний договір №32006/1-23 від 20.06.2023 та лист-відгук №412/0/244-24 від 11.06.2024. В Листі-відгуку зазначено номер договору №К-32006/1-23 від 20.06.2023. Наявна розбіжність між номером наданого аналогічного договору та номером договору, що зазначено в листі-відгуку. Виходячи з цього, неможливо встановити відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям встановлених Додатком 2 до тендерної документації. 3) На вимогу п.7 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає «Заповнену Таблицю 2 про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню)». В наданій Учасником заповненій Таблиці 2 стосовно позиції №3 Паливо дизельне ДП-Л- Євро5-В0 не заповнені рядки «марка залежно від октанового числа», «клас за рівнем екологічної безпеки», «вид за вмістом біоетанолу» Виходячи з цього, неможливо встановити відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню). 4)Додатком 1 тендерної документації вимагається «… обов’язкова наявність не менше однієї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС, яка розташована на відстані: - не більше 3 (трьох) кілометрів від місця дислокації транспортних засобів Замовника – ініціатора Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради;…». В свою чергу Учасником у Довідці з назвою файлу «04 Довідки АЗС» для адреси Замовника – ініціатора Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради вул. Полтавський шлях, буд. 11 пропонується АЗС яка знаходиться за адресом вул. Клочківська 166-А з позначкою відстані 3,0 км. З інформації, яка наявна в мережі інтернет встановлено, що відстань між адресами становить 3,4 км. Виходячи з цього, неможливо встановити відповідність запропонованих Учасником АЗС вимозі «… обов’язкова наявність не менше однієї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС, яка розташована на відстані:- не більше 3 (трьох) кілометрів від місця дислокації транспортних засобів Замовника – ініціатора Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради;…» 5)В Додатку 1 тендерної документації зазначено «**В разі, якщо декларація/декларація про відповідність не містить номер сертифікату/сертифікату відповідності та терміни його дії, Учасник надає лист в довільній формі з обов’язковим зазначенням конкретних підстав, встановлених відповідними постановами КМУ щодо відсутності в декларації інформації про сертифікат/сертифікат відповідності.». Декларація про відповідність надана Учасником, а саме: декларація від 28 березня 2025 р. не містить номеру сертифікату/сертифікату відповідності та терміни його дії. Водночас Учасником не надано відповідного листа з обов’язковим зазначенням конкретних підстав, встановлених відповідними постановами КМУ щодо відсутності в декларації інформації про сертифікат/сертифікат відповідності, що вимагалось Додатком 1 тендерної документації. Усунення недоліків можливе шляхом: 1) завантаження до електронної системи закупівель: - документів, які визначають умови надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій* разом з документами, що належним чином підтверджують виконання умов надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій*; АБО - довідки (листа) АТ «БАНК АЛЬЯНС», підписаної уповноваженою особою, разом з документами, які підтверджують повноваження на підписання, про повне дотримання при наданні банківської гарантії № 4218-25 від 17.06.2025 р. умов надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій*; * під «умовами надання АТ «БАНК АЛЬЯНС» банківських гарантій» слід розуміти умови, на які міститься посилання в довіреності № 211 від 07.04.2025 р., якою АТ «БАНК АЛЬЯНС» уповноважено Першого заступника Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Буркицю Віктора Григоровича представляти інтереси Банку.; 2) завантаження до електронної системи закупівель відповідні документи на вимогу Додатку 2 до тендерної документації, щоб Лист-відгук відповідав Аналогічному догвору.; 3) завантаження до електронної системи закупівель заповненої в повному обсязі Учасником Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації; 4) завантаження до електронної системи закупівель таблиці щодо розташування АЗС з іншою адресою АЗС яка буде відповідати вимогам Замовника-ініціатора Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради з усіма супутніми до цієї АЗС документами; 5) завантаження до електронної системи закупівель листа в довільній формі з обов’язковим зазначенням конкретних підстав, встановлених відповідними постановами КМУ щодо відсутності в декларації від 28 березня 2025 р. інформації про сертифікат/сертифікат відповідності згідно вимог Додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.