Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 732 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 663,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго» |
| ЄДРПОУ: | 03338030 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://te.pl.ua |
| Контактна особа: | Ханицька Ірина Євгеніївна |
| Телефон: | +380532510476 |
| E-mail: | khanitska.i@pte.poltava.ua |
| Місцезнаходження: | 36008, Україна, Полтавська область,Полтава, вул.Польська,2а |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП ПОНОМАРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ «ДК 021-2015:14210000-6. Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Щебенево-піщана суміш фракції 0,05-40 (С7)» За рішенням уповноваженої особи від «28» липня 2025 р. № 24/1 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом ПОКВПГТ «Полтаватеплоенерго» від 28.06.2022 року № 332 за предметом закупівлі «ДК 021-2015:14210000-6. Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Щебенево-піщана суміш фракції 0,05-40 (С7)» на суму очікуваної вартості 732 660,00 грн. з ПДВ, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-28-005201-a (далі — Закупівля). На дату розкриття тендерних пропозицій («06» серпня 2025 р. о 14:59 год.) в реєстрі пропозицій було 6 (Шість) Учасників: 1) ФОП ПОНОМАРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ із сумою остаточної пропозиції 474 000,00 грн.; 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУДПОСТАЧ" із сумою остаточної пропозиції 477 000,00 грн.; 3) ТОВ "ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА" із сумою остаточної пропозиції 478 572,00 грн.; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «КТК ТРЕЙД» із сумою остаточної пропозиції 549 780,00 грн.; 5) ФОП КАГАЛ ВАЛЕНТИН ГРИГОРОВИЧ із сумою остаточної пропозиції 624 000,00 грн.; 6) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЗК №1" із сумою остаточної пропозиції 680 900,00 грн. За результатами аукціону найнижчу пропозицію надав Учасник ФОП ПОНОМАРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, але під час її розгляду Замовником були виявлені наступні невідповідності: - згідно п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 2 тендерної документації (див. «Пункт№ 1. Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям») Замовник вимагав надати: «2.1. Довідка складена за формою в ДОДАТКУ 2.1. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (період укладання - не раніш ніж за 2023-2024 рр., не менше 2-х договорів). 2.2. На підтвердження даної інформації надати скан-копії оригіналів договорів з усіма додатками. Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є закупівля ЩЕБНЮ. 2.3. Скан-копії з оригіналу листа-відгуку про позитивний досвід співпраці Учасника по договорам, зазначеним у Довідці про виконання аналогічних договорів.» На виконання вказаних пунктів Учасник ФОП ПОНОМАРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав довідку та скан-копії лише 1-го (одного), а не 2-х (двох) аналогічних договорів (№ 112 від «01» серпня 2024 р.). Відповідно й лист-відгук було надано теж лише один. Відповідно до пункту 43 Особливостей (Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись пунктом 43 Особливостей та частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», прохаємо усунути невідповідності в тендерній пропозиції по закупівлі «ДК 021-2015:14210000-6. Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Щебенево-піщана суміш фракції 0,05-40 (С7)», ID: UA-2025-07-28-005201-a, а саме: ВИРІШИЛА: 1. Згідно з п. 43 Особливостей та частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Звернутися до Учасника процедури закупівлі «ДК 021-2015:14210000-6. Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Щебенево-піщана суміш фракції 0,05-40 (С7)» ФОП ПОНОМАРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі, а саме, надати скан-копію 2-го (другого) аналогічного договору та листа-відгуку до нього у відповідності до вимоги Замовника та надати відкориговану довідку про наявність досвіду виконання Учасником аналогічних договорів за період 2023-2024 рр. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей Учасником ФОП ПОНОМАРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ процедури закупівлі «ДК 021-2015:14210000-6. Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Щебенево-піщана суміш фракції 0,05-40 (С7)», ID: UA-2025-07-28-005201-a. 07.08.2025 р. Уповноважена особа __________Ірина ХАНИЦЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.