Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 252 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 37490818 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Нечай |
| Телефон: | +380951593631 |
| E-mail: | nechai2024@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52400, Україна, Дніпропетровська область,Солонянський р-н, смт Солоне, вул. Шевченко, буд. 6Б |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), КП «Солонянське ЖКУ» ДОР» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції учасника, ФОП ЛЕВЧЕНКО ГАННИ ГРИГОРІВНИ (далі – Учасник) з предмету Прокат пасажирського транспортного засобу без водія (оренда автомобіля) Код ДК 021:2015 — 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм UA-2025-07-11-002100-a Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу про те що: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" («Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022). Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням (КЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Відповідно до ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасником в складі тендерної пропозиції надані копії документів які не є належним чином завіреною копією оригіналу документа, що підписаний його автором та не є електронним документом з накладеним електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису автора, також надані електронні документи на які не накладено КЕП, а накладено КЕП на тендерну пропозицію в цілому. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен документ окремо. 2. Замовником в Додатку №1 до тендерної документації «Каваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» встановлено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у вигляді довідки, відповідно до зразку (форма 2), на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), що містить інформацію про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що виконувався у 2023-2024 році (достатньо одного, що виконувався в зазначений період). Довідка за Формою 2 – встановлена замовником форма довідки, якої учасники повинні дотримуватись. Учасник надав довідку про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору але не встановленої Замовником форми. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити довідку за формою 2 встановленої Замовником про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.