Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 785 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 925,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 30555550 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Вацик |
| Телефон: | +380332243357 |
| E-mail: | julja_vacuk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Франка, буд. 14а |
2 |
1. перелік виявлених невідповідностей: учасником надається Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вих.№2024/01 від 15.08.2025 року, в якій зазначено Назву організації із якою укладено договір, телефон, П.І.Б. особи, яка відповідала за виконання договору від Замовника, предмет Закупівлі, Сума договору, Термін виконання договору. Замовник вимагав від учасника довідку в довільній формі, з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону. 2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю товару – Нафта і дистиляти, код ДК 021:2015:09130000-9. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надання довідки про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням всіх даних, які вимагав Замовник ;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.