Закупівлю оголошено - 03-01-2025, 12:00. Дата останніх змін - 03-01-2025, 12:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-03-002709-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальний заклад "Ободівська спеціальна школа" Вінницької обласної Ради від 1/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-03-002709-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-03-003097-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 12:00
по 08-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
44100
44 100 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад "Ободівська спеціальна школа" Вінницької обласної Ради
ЄДРПОУ:23110613 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Олійник
Телефон:+380970230812, +380976172492
E-mail:obodivka-zakupka@ukr.net
Місцезнаходження:
24353, Україна, Вінницька область,Гайсинський район, село Ободівка, вул. Дружби,12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1 500
кілограм
24353 , Україна , Вінницька область , Ободівка , вул. Дружби,12 ,
по 31-05-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна03-01-2025, 11:59
Термін збиранняпізняАктивна03-01-2025, 11:59
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна03-01-2025, 11:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 12:00:08
      Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
      Подія:
      Поставка товару
      Опис:
      розрахунки здійснюються не пізніше 15 банківських днів після отримання товару та підписання сторонами у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
      Тип оплати:
      Пiсляоплата
      Тип днів:
      Банківські
      Розмір оплати(%):
      100
      Період (днів):
      15
      +-
      Пропозиції
      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ