Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 449 371,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 987,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
| ЄДРПОУ: | 34519280 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Терентяк |
| Телефон: | +380508880786 |
| E-mail: | mtzteplo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
1 |
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм відповідно до пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність в усуненні невідповідностей. При розгляді Замовником документів поданих Учасником у складі своєї пропозиції було встановлено: 1. Відповідно до пп.1.3.2 п.1.3. частини 1 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником вимагалось надати копію (копії) виконаного (виконаних) договору (договорів) (з додатками), зазначених у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність аналогічного договору, проте, копії виконаного договору не надано. Учаснику надати аналогічний договір відповідно до вимоги пп.1.3.2 п.1.3. частини 1 Додатку № 2 Тендерної документації. Замовник вимагає усунути вищевказані невідповідності у поданих документах у складі своєї пропозиції по Закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей існує необхідність розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.