Закупівлю оголошено - 17-11-2025, 17:06. Дата останніх змін - 17-11-2025, 17:06

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця - ДК 021-2015 (CPV) 03142500-3)

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця - ... Державна закупівля - UA-2025-11-17-015875-a Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця - ДК 021-2015 (CPV) 03142500-3) від замовника Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області від 11/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-17-015875-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-17-019925-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-11-2025, 17:06
по 20-11-2025, 07:00

Загальна очікувана вартість закупівлі – 66903,95 грн з ПДВ (Це має включати: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місць поставки, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару). Замовник зобов’язується оплатити товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). Місце постачання товару: 1) Городоцький заклад дошкільної освіти №2 «Калинонька» Городоцької міської ради Львівської області – 81500, Львівська область, м. Городок, вул. Чорновола, 17; 2) Городоцький заклад дошкільної освіти №3 «Барвінок» Городоцької міської ради Львівської області – 81500, Львівська область, м. Городок, вул. Запорізької Січі, 4; 3) Братковицький заклад дошкільної освіти «Світанок» Городоцької міської ради Львівської області – 81524, Львівська область, с. Братковичі, вул. Шкільна, 4а. Термін постачання товару: до 31.12.2025 р. (включно). Вимоги до Товару: Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару; технічна характеристика Товару зазначена в описі критеріїв, зазначених в оголошенні/запиті. Кількість товару: відповідно до опису критеріїв, зазначених в оголошенні/запиті.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
66903.95
66 903,95 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
ЄДРПОУ:44101707 Досьє YouControl
Контактна особа:Заліпська Лілія Ярославівна
Телефон:+380985224592
E-mail:zalipska02@gmail.com
Місцезнаходження:
81500, Україна, Львівська область,Horodok, Dzherelna Street, 16
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйця столові курячі

9 767
штука
81500 , Україна , Львівська область , Городоцька територіальна громада , Окремі ДЗО Замовника: 1) Городоцький заклад дошкільної освіти №2 «Калинонька» Городоцької міської ради Львівської області – 81500, Львівська область, м. Городок, вул. Чорновола, 17; 2) Городоцький заклад дошкільної освіти №3 «Барвінок» Городоцької міської ради Львівської області – 81500, Львівська область, м. Городок, вул. Запорізької Січі, 4; 3) Братковицький заклад дошкільної освіти «Світанок» Городоцької міської ради Львівської області – 81524, Львівська область, с. Братковичі, вул. Шкільна, 4а. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КатегоріяПерша (М)Активна17-11-2025, 17:04
Маса одного яйцявід 53 до 62,9 гАктивна17-11-2025, 17:04
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна17-11-2025, 17:04
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 17:06:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 17:04:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений товар здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника упродовж 30 календарних днів після підписання сторонами видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ