Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 08:24. Дата останніх змін - 13-12-2024, 08:24

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2024-12-13-000401-a Крісла офісні від замовника Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-000401-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-000355-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 08:24
по 18-12-2024, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
18500
18 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ"
ЄДРПОУ:03343947 Досьє YouControl
Сайт:https://korvdk.com.ua/contact.php
Контактна особа:Ірина Ареф'єва
Телефон:+380962255190
E-mail:vodakorosten@ukr.net
Місцезнаходження:
11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

5
штука
11500 , Україна , Житомирська область , м.Коростень , вулиця Грушевського,67 ,
по 27-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендINTARSIOАктивна13-12-2024, 08:24
Основний матеріал корпусуметалАктивна13-12-2024, 08:24
Основахрестовина з роликамиАктивна13-12-2024, 08:24
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна13-12-2024, 08:24
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна13-12-2024, 08:24
Висота спинки у верхньому положеннівід 560 до 560Активна13-12-2024, 08:24
Висота сидіння у верхньому положеннівід 530 до 530Активна13-12-2024, 08:24
ГойданняТакАктивна13-12-2024, 08:24
Регулювання висоти спинкиТакАктивна13-12-2024, 08:24
Наявність підлокітниківТакАктивна13-12-2024, 08:24
Регулювання висоти сидінняТакАктивна13-12-2024, 08:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 08:24:56
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 08:24:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Продавця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ