Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 16:31. Дата останніх змін - 11-08-2025, 13:12

Стоматологічна установка з кріслом пацієнта згідно ДК 021:2015 - 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 62725 Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний

Стоматологічна установка з кріслом пацієнта згідно ДК 021:2015 - 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 62... Державна закупівля - UA-2025-07-10-010603-a Стоматологічна установка з кріслом пацієнта згідно ДК 021:2015 - 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 62725 Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний від замовника МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-010603-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 16:31
по 16-07-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 12:00
по 21-07-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
986334
986 334 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 863,34 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:14323563 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Євтушенко
Телефон:+380661480423
E-mail:medcentrns@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стоматологічна установка з крі ...
986 334 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стоматологічна установка з кріслом пацієнта

2
комплект
Україна Київська область
по 01-10-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
62725 Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ГАЛІТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-07-2025 по 29-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, село Байківці, ВУЛИЦЯ 15 КВІТНЯ, будинок 6Є, 47711, Володимир Юрковський
Остаточна пропозиція:
939 368 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-07-2025, 10:08

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-07-25, 16:36:03
24

- відповідно до п.15 Документи, які подає учасник до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даній закупівлі, та всім іншим вимогам Оголошення. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційною документацією: настановою з експлуатації, або інструкцією, або технічним описом чи технічними умовами, або ін. документом українською мовою), в якому міститься ця інформація, з наданням скану з оригіналів документів або завірених учасником копій. Інформація потребує уточнення невідповідності в назві між ціновою пропозицією, декларацією відповідності та настановою щодо експлуатування. - відповідно до п.16 Документи, які подає учасник до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, таким, що не був у використанні; гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі, в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи, гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців. Вимога не виконана. Підлягає усуненню - відповідно до п.17 Документи, які подає учасник до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Вимога не виконана. Підлягає усуненню -відповідно до п.6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-07-25, 16:36:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-010603-a-c1
Номер договору:
389
Дата підписання договору:
11-08-2025, 13:10
Строк дії договору:
з 11-08-2025 по 31-12-2025
939 368 UAH
Ціна договору
877 914,02 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ГАЛІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
939 368 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-07-2025, 10:47:03
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2.5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 16:32:12
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 16:31:24
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 16:31:24

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Стоматологічна установка з кріслом пацієнта згідно ДК 021:2015 - 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 62725 Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 16:31:23
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              2,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 16:31:23
              Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-07-2025, 16:31:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Згідно умов оголошення
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ