Закупівлю оголошено - 28-05-2025, 19:26. Дата останніх змін - 02-07-2025, 09:53

Стіл обідній в комплекті з 4-ма табуретками 1000х600х750мм

Стіл обідній в комплекті з 4-ма табуретками 1000х600х750мм... Державна закупівля - UA-2025-05-28-013369-a Стіл обідній в комплекті з 4-ма табуретками 1000х600х750мм від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 5/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-28-013369-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-05-2025, 19:26
по 03-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-06-2025, 00:00
по 06-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-06-2025, 11:47
по 09-06-2025, 12:10

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8000
8 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380673742323
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стіл обідній в комплекті з 4-м ...
8 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-06-2025, 11:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл обідній в комплекті з 4-ма табуретками 1000х600х750мм

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 30-07-2025
39140000-5
Меблі для дому


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ХРАПИЦЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-06-2025 по 21-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Олена Храпицька
Остаточна пропозиція:
7 976,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 976,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-06-2025, 14:39

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-06-25, 13:35:22
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Учасником надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом від 26.05.2025 року №2365/АП/22-01-13-01-32-Е дійсна до 04.06.2025 року. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником - надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 08.05.2025 року. Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-06-25, 13:35:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-28-013369-a-b1
Номер договору:
239/30D
Дата підписання договору:
01-07-2025, 09:46
Строк дії договору:
з 01-07-2025 по 31-12-2025
7 976,40 UAH
Ціна договору
7 976,40 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛУКАЧ ЯРОСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-06-2025 по 17-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н місто Тячів , ВУЛ ЛЕНІНА б 2 кв 5, 90500, Ярослав Лукач
Остаточна пропозиція:
6 380 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-06-25, 16:44:49
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Учасник повинен надати Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 5, а саме: Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 8 Додатку 5, а саме: Для підтвердження умов договору (лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі ) Додаток 4. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати актуальну, дійсну довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний).Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно Додатку 6, а саме: Лист-згода (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначену невідповідність та надати інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-06-25, 16:44:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЛУКАЧ ЯРОСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 380 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-06-2025, 10:14:24
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ХРАПИЦЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 976,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 976,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-06-2025, 17:11:17
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 19:26:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 19:26:01
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:28-05-2025, 19:26:44
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ