Закупівлю оголошено - 05-06-2025, 12:47. Дата останніх змін - 17-07-2025, 15:47

Аптечка автомобільна

Аптечка автомобільна... Державна закупівля - UA-2025-06-05-006321-a Аптечка автомобільна від замовника Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» від 6/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-05-006321-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-05-007581-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-06-2025, 12:47
по 11-06-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 10:00
по 17-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-06-2025, 14:11
по 18-06-2025, 14:34

Торги за правилами організатора
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
136433.03
136 433,03 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:682,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Попередній етап:Ні
Замовник:Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45204941 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Возна
Телефон:+380673056034
E-mail:nat.vozna@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Аптечка автомобільна
136 433,03 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-06-2025, 14:11
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Аптечка автомобільна АМА 1

244
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-06-2025 по 26-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДРУЖКІВСЬКА, будинок 10, квартира 711, 03113, Микола Кузмінський
Остаточна пропозиція:
107 303,88 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
107 303,88 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-07-2025, 16:57

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-07-25, 12:15:54
24

Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1.) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасника відсутній - Відгук до договору про закупівлю товарів №4160/ДЗЗ-23 від 19.09.2023р.; 1.2.) у складі пропозиції учасника надано довідку «про відсутність/наявність невиконаних зобов’язань …» заповнену не в повному обсязі.; 1.3.) у складі пропозиції учасника надано Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики і вимоги до предмета закупівлі заповнений не за формою. 2.) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.2 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3.3.) п.1 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до Документації. 3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. 3.2.) Учасник повинен надати довідку у разі відсутності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків (з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору). 3.3.) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена та підписана технічна специфікація (додаток 3 до тендерної документації). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-07-25, 12:15:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-05-006321-a-b1
Номер договору:
ЛФ/100/110.2-Р-НД-635/25
Дата підписання договору:
17-07-2025, 15:46
Строк дії договору:
з 17-07-2025 по 31-12-2025
107 303,88 UAH
Ціна договору
107 303,88 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
107 303,88 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
107 303,88 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-06-2025, 18:52:37
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
120 357,88 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
120 357,88 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-06-2025, 17:16:58
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 12:51:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 12:47:57
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 12:47:57
            Інший
            публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 12:47:57
            Інший
            публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 12:51:03
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ