Закупівлю оголошено - 20-03-2025, 15:34. Дата останніх змін - 21-04-2025, 08:59

Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))

Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вули... Державна закупівля - UA-2025-03-20-010924-a Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга)) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-20-010924-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-20-012019-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-03-2025, 15:34
по 25-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-03-2025, 15:34
по 28-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-03-2025, 15:44
по 28-03-2025, 16:07

Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
488028
488 028 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 440,14 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38461952 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумак Олексій Олександрович
Телефон:+380612237565
E-mail:spz.zhkh@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – ...
488 028 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-03-2025, 15:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))

1
послуга
69000 Україна Запорізька область м. Запоріжжя Згідно Додатку 3 до тендерної документації
по 31-08-2025
79820000-8
Послуги, пов’язані з друком


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-04-2025 по 18-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, 69068, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНА, будинок 1-А, 69068, катерина Твердохліб
Остаточна пропозиція:
451 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
451 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-04-2025, 08:50
Період подачі оскарження:
по 20-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-25, 11:06:12
24

Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. У складі пропозиції Учасника надано документ «11.Додаток 5 (МТБ).pdf», в якому зазначені орендовані транспортні засоби ГАЗ 3307 та ГАЗ 3302, однак в складі тендерної пропозиції відсутні договори, що посвідчують право користування зазначеними транспортними засобами (оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін.) та відсутні копії технічних паспортів на ці транспортні засоби. Це не відповідає підпункту 3.1.1. пункту 3.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 9 до тендерної документації, яким передбачено, що «Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання». У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати договори, що посвідчують право користування транспортними засобами ГАЗ 3307 та ГАЗ 3302, а саме: договори оренди (лізингу) або суборенди або позички або надання послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на зазначені транспортні засоби. 2. У складі пропозиції Учасника надано документ «8. Додаток 1. Цінова пропозиція.pdf», який включає в себе Калькуляцію витрат. В калькуляції витрат не зазначені витрати пов’язані з послугою демонтажу. Це не відповідає Додатку 3 Технічна специфікація до тендерної документації, в якому останнім абзацом передбачено, що при розрахунку калькуляції відповідно до Настанови, в тендерній пропозиції вартість послуги має включати демонтажні роботи існуючих адресних табличок. У зв’язку з тим, Учасник повинен надати оновлену Калькуляцію витрат, яка передбачає витрати пов’язані з послугою демонтажу.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-25, 11:06:12
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-20-010924-a-a2
Номер договору:
Таб25
Дата підписання договору:
21-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 21-04-2025 по 31-12-2025
451 800 UAH
Ціна договору
451 800 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-04-2025 по 18-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Бобраков Євгеній
Остаточна пропозиція:
420 780 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
420 780 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-04-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-03-2025 по 05-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Бобраков Євгеній
Остаточна пропозиція:
420 780 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
420 780 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-04-2025, 10:08
Період подачі оскарження:
по 10-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-04-25, 10:49:56
24

Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. У складі пропозиції Учасника надано документ «30. Відгук і договір АЛЬФА ГРАФІКИ.pdf», в якому надано аналогічний договір № 0805 від 08.05.2023 р., умовами якого передбачено виготовлення та постачання покажчиків назв вулиць та номерів будівель, однак в договорі відсутні послуги щодо встановлення зазначених покажчиків. Тобто Учасник не підтвердив відповідний досвід надання послуг з встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. Це не відповідає підпункту 3.3.1. пункту 3.3. «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 9 до тендерної документації, яким передбачено, що аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати аналогічний договір на надання послуг з виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста, а також надати наступні документи: - інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації; - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору. 2. У складі пропозиції Учасника надано документ «35. Калькуляція.xlsx», в якій не зазначені витрати пов’язані з послугою демонтажу, а також зазначений документ подано у форматі *.xlsx., що не відповідає вимогам тендерної документації. Це не відповідає Додатку 3 Технічна специфікація до тендерної документації, в якому останнім абзацом передбачено, що при розрахунку калькуляції відповідно до Настанови, в тендерній пропозиції вартість послуги має включати демонтажні роботи існуючих адресних табличок, а також не відповідає пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що «Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, мають бути у форматі PDF (Portable Document Format)». У зв’язку з тим, Учасник повинен надати оновлені розрахунок ціни та калькуляцію у форматі PDF, які передбачають витрати пов’язані з послугою демонтажу.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-04-25, 10:49:56

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
420 780 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
420 780 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Відсутній
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-03-2025, 16:23:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. У учасника у власності або користуванні повинна бути автовишка для надання послуг. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників у кількості не менше 4 (чотирьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» або копію трудової угоди або копію угоди цивільно-правового характеру (договору).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
3.3.3 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2024 рік або податкову декларацію платника єдиного податку. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
451 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
451 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-03-2025, 15:44:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. У учасника у власності або користуванні повинна бути автовишка для надання послуг. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників у кількості не менше 4 (чотирьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» або копію трудової угоди або копію угоди цивільно-правового характеру (договору).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
3.3.3 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2024 рік або податкову декларацію платника єдиного податку. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:45:15
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 15:34:21
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. У учасника у власності або користуванні повинна бути автовишка для надання послуг. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників у кількості не менше 4 (чотирьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» або копію трудової угоди або копію угоди цивільно-правового характеру (договору).
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 3.3.3 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2024 рік або податкову декларацію платника єдиного податку. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-03-2025, 15:34:16
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ