Поставка товару здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару, один раз на тиждень, в робочі дні, за заявкою Покупця з 8:00 год. до 13:00 год. до 31.12.2024 року. При укладені договору учасник переможець зобов'язаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. При постачанні товару постачальник надає копії документу (документів), що засвідчує якість та безпечність харчової продукції.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 95 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Ужгородський ліцей "Імідж" Ужгородської міської ради Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 22110054 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Лукач |
Телефон: | +380954177782 |
E-mail: | uzhschool19@ukr.net |
Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Заньковецької Марії, буд. 66 |
0 |