Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
Враховуючи технічний регламент роботи електронної системи закупівель, відобразити номенклатуру товару, який містить більше 20 позицій складно та спричиняє значну затримку роботи порталу. Враховуючи вищевикладене, номенклатура товару навести в додатку до оголошення окремим файлом що містить 29 позицій
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 254 760 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 547,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
| ЄДРПОУ: | 23505151 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://pleso.kyiv.ua/ |
| Контактна особа: | Ія Яценко |
| Телефон: | +380675954142 |
| E-mail: | iyayatcenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
2 |
Виявлені невідповідності: 1. Документ «Тендерна пропозиція» учасника від 26.03.2025 № 26-03/157 яка подана у складі тендерної пропозиції не містить інформації щодо терміну постачання товару, що не відповідає формі тендерної пропозиції відповідно до додатку №1 до тендерної документації. Додаток №1 та №8 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток №1 та №8 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлений документ «Тендерна пропозиція» від 26.03.2025 № 26-03/157.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.