Закупівлю оголошено - 10-12-2024, 15:17. Дата останніх змін - 10-12-2024, 15:17

Молоко (15511100-4), сметана (15512100-1) - код ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки

Молоко (15511100-4), сметана (15512100-1) - код ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки... Державна закупівля - UA-2024-12-10-015175-a Молоко (15511100-4), сметана (15512100-1) - код ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки від замовника Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради від 12/10/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-10-015175-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-10-017542-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2024, 15:17
по 13-12-2024, 00:00

Строк виконання договору до 31.12.2025 року. Місце постачання товару:Україна, Волинська область, Луцький район, установи освіти Городищенської сільської ради. Умови постачання товарів: 1 раз на тиждень по заявках установ освіти до 31.12.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
292551.36
292 551,36 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради
ЄДРПОУ:44225206 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентина Василівна Ковальчук
Телефон:+380989431852
E-mail:centr-buh@gorodyshche-gromada.gov.ua
Місцезнаходження:
45656, Україна, Волинська область,Луцький район, с. Городище, вулиця Шкільна, 35
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г

5 100
кілограм
45000 , Україна , Волинська область , Луцький район , установи освіти Городищенської сільської ради ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна10-12-2024, 15:16
ВидпастеризованеАктивна10-12-2024, 15:16
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна10-12-2024, 15:16
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна10-12-2024, 15:16
Маса неттовід 900 до 900грамАктивна10-12-2024, 15:16
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вершки ультрапастеризовані 20%, фасування 500г, пляшка картонна, ДСТУ 7519

756
кілограм
45000 , Україна , Волинська область , Луцький район , установи освіти Городищенської сільської ради ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкапляшка картоннаАктивна10-12-2024, 15:16
ВидультрапастеризованіАктивна10-12-2024, 15:16
Відповідність ДСТУ 7519ТакАктивна10-12-2024, 15:16
Маса неттовід 500 до 500грамАктивна10-12-2024, 15:16
Масова частка жирувід 20.0 до 20.0відсотокАктивна10-12-2024, 15:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 15:17:56
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 15:16:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ