Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А0139 |
| ЄДРПОУ: | 07953714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Галевський |
| Телефон: | +380500413608 |
| E-mail: | a0139ua@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовнику стало відомо, що тендерна пропозиція переможця ТОВ "РЕД БУД" не відповідає умовам технічної специфікації, що стало нововиявленим фактом, який не був виявлений Замовником на момент визнання переможця та на даний момент відсутня можливість повернутися до кваліфікації та усунути порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тому існує необхідність на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей відмінити відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-05-2025, 14:29 по 02-06-2025, 00:00
Документи:
1) У відповідності до вимог пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) (далі-Додаток 1 до Тендерної Документації) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Витяг/свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку». У відповідності до вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної Документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 4 до Тендерної Документації, яким визначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційного критерію(Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору), а саме: «Копія аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1-го договору) та документів, що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти приймання-передавання товару, видаткові накладні тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути подані в повному обсязі.» 2) Учасник ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" (44509551) у складі своєї тендерної пропозиції не подав «Витяг/свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку» передбачені вимогами пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації, а також не подав «акт приймання-передавання товару», який є документом, що підтверджує виконання Договору №1273/60/МК від 20 травня 2024 року, який подавався учасником як аналогічний договір, що є вимогою пункту 2 Додатку 1 та Додатку 4 до Тендерної Документації. 3) З метою усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" (44509551) повинен подати «Витяг/свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку», а також «акт приймання-передавання товару», який є документом, що підтверджує виконання Договору №1273/60/МК від 20 травня 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.