Закупівлю оголошено - 18-08-2025, 15:20. Дата останніх змін - 18-08-2025, 15:20

Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній аудитор систем екологічного менеджменту» відповідно до стандартів ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 19011:2018 «Настанови щодо аудиту систем менеджменту»

Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній... Державна закупівля - UA-2025-08-18-008637-a Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній аудитор систем екологічного менеджменту» відповідно до стандартів ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" від 8/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-18-008637-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-18-010035-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-08-2025, 15:20
по 26-08-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-08-2025, 15:20
по 29-08-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 01-09-2025, 11:10

Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2025, 00:00

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
62505
62 505 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:625,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
ЄДРПОУ:00135390 Досьє YouControl
Сайт:http://www.ukrnafta.com
Контактна особа:Петричко Оксана
Телефон:380733190000
E-mail:oksana.petrychko@ukrnafta.com
Місцезнаходження:
04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з проведення офлайн на ...
62 505 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-09-2025, 11:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній аудитор систем екологічного менеджменту» відповідно до стандартів ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 19011:2018 «Настанови щодо аудиту систем менеджменту»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
80530000-8
Послуги у сфері професійної підготовки


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-08-2025, 15:20:56
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-08-2025, 15:20:32
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-08-2025, 15:20:32
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. , Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути сформований не більше 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Витяг можна замовити за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/ Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. , Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути сформований не більше 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Витяг можна замовити за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». , Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не більше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». , Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не більше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». , Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не більше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». , Витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у формі електронного документа або завіреної довідки, що містить інформацію станом на дату, не більше ніж за 60 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. Отримати витяг можна на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер.
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній аудитор систем екологічного менеджменту» відповідно до стандартів ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 19011:2018 «Настанови щодо аудиту систем менеджменту»
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Лист , Якщо Учасник не передбачає залучати до надання послуг субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до надання послуг.
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформація про субпідрядника/ співвиконавця , Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. Якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на надання послуг, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться .
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній аудитор систем екологічного менеджменту» відповідно до стандартів ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 19011:2018 «Настанови щодо аудиту систем менеджменту»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ та/або інформація , 1. Довідка, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі* або згідно Таблиці №1, що наведена нижче. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену формою Таблиці №1 цього Додатку до ТД Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі: - аудитор та/або провідний аудитор – не менше 1(однієї) особи; Таблиця №1 № ПІБ працівника Кваліфікація Форма трудових відносин 1 … 2. Копії діючих документів, які підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначено у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: свідоцтво та/або сертифікат аудитора за стандартом ISO 14001:2015. 3. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про призначення (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру. Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовником здійснюється розгляд документів та інформація по п 1.2 лише по працівникам, визначених в мінімальних вимогах п. 1.2.1. Надані документи та інформація, що стосуються інших працівників, Замовником не приймається до уваги та не може бути підставою для визначення невідповідності кваліфікаційним вимогам та відхилення тендерної пропозиції Учасника.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення офлайн навчання працівників АТ «Укрнафта» на теми: «Оцінка екологічних ризиків» відповідно до вимог ISO 14001:2015 та «Внутрішній аудитор систем екологічного менеджменту» відповідно до стандартів ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 19011:2018 «Настанови щодо аудиту систем менеджменту»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-08-2025, 15:20:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ та/або інформація , 1. Копія 1-го (одного) договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались інформаційно-консультаційні послуги та/або послуги з навчань та/або тренінгів з наступних напрямків: ISO 14001:2015(ДСТУ ISO 14001:2015) та внутрішній аудитор ISO 14001:2015 згідно 19011:2018 (або ДСТУ ISO 19011:2019). 2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі надання послуг; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу п.1.1.1 цього Додатку 2 до ТД без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає: - відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ