Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
Твердих порід – дуб, бук, ясень, граб, клен.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 068 460 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 342,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області |
| ЄДРПОУ: | 37891124 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Гарастей |
| Телефон: | +380953280215 |
| E-mail: | o.harastei@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,м. Хуст, вул. Борканюка, 13 |
5 |
Відповідно до вимог тендерної документації, з метою підтвердження легального походження товару (деревини), учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копії наступних документів: - договір купівлі-продажу деревини; - платіжні документи (видаткові накладні, квитанції або банківські виписки), що підтверджують оплату за закуплену деревину; - транспортні документи (накладні, товарно-транспортні накладні), які підтверджують факт транспортування деревини від постачальника до покупця; - сертифікат походження деревини або сертифікат відповідності FSC/PEFC. У складі тендерної пропозиції відсутні платіжні документи (видаткові накладні, квитанції або банківські виписки), що підтверджують факт оплати за закуплену деревину. Вказані документи є обов’язковими відповідно до вимог тендерної документації в частині підтвердження легального походження товару. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати копії платіжних документів, що підтверджують факт оплати за закуплену деревину (видаткові накладні, квитанції або банківські виписки), у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.