Строк поставки товару: протягом 2025 року до 31.12.2025 року. Місце поставки товару: Товар поставляється Продавцем за адресами дошкільних навчальних закладів комунальної власності Олевської міської територіальної громади, відповідно до заявок кожного з цих закладів або загальної заявки Замовника (перелік дошкільних навчальних закладів комунальної власності Олевської міської територіальної громади, в які відбуватиметься поставка Товару, зазначений у Додатку №2 до проєкту договору). Порядок розрахунків: Замовник оплачує отриманий товар протягом 7 банківських днів з моменту отримання Товару. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 7 банківських днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Олевська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04343470 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олександр Новак |
| Телефон: | +380953127499 |
| E-mail: | alexandrnowak9@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11001, Україна, Житомирська область,м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.