Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Більш детальна інформація розміщена в тендерній документації та проєкті договору
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 215 882,16 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 158,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua |
| Контактна особа: | Андрій Остринський |
| Телефон: | +380444654972 |
| E-mail: | ostrynskyi@sw.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. В Додатку 3 до тендерної документації визначено Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закон, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен надати згідно з цим Додатком, зокрема: «1.1. Аналогічний (аналогічні)* за предметом закупівлі договір (договори) з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з ремонту комп’ютерної техніки». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надані сканкопії договорів на Послуги з технічного обслуговування принтерів та копіювально-множильної техніки, які не є аналогічними. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1 Аналогічний (аналогічні)* за предметом закупівлі договір (договори) з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких. 1.2. Документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання наданого відповідно до п.1.1 аналогічного за предметом закупівлі договору (хоча б одного), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний лист-відгук контрагента (у довільній формі). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання даного договору. *Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з ремонту комп’ютерної техніки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.