Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 265 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 325 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04062216 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://city.cv.ua/ |
| Контактна особа: | Богдана Заліщук |
| Телефон: | +380668782715 |
| E-mail: | tender.chrada@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен подати Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1.4. листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) (не менше одного) від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) (не менше одного) від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.