Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 14:50. Дата останніх змін - 13-01-2025, 14:50

" Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221" (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля)

" Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221" (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля)... Державна закупівля - UA-2025-01-13-008807-a " Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221" (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-008807-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-012728-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 14:50
по 16-01-2025, 14:42

Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178). Найменування та кількість товару:Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221- 7000 кг.Строк поставки: з дати підписання договору до 31.08.2025.Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару здійснюється за потребою замовника ( не менше 4-х разів на місяць), в кількості зазначеній в заявці, поданої напередодні до 16.00 в телефонному або письмовому вигляді або електронною поштою. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації.Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлень Замовника у робочі дні та години Замовника протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії Товару від Замовника.Всі витрати, пов'язані з транспортуванням, доставкою, розвантаженням Товару, здійснюється за рахунок Постачальника.Одночасно з передачею кожної партії Товару Постачальник передає Замовнику один оригінальний екземпляр товарно-транспортної накладної та видаткової накладної на відпуск товару та документи, які підтверджуюють якість товару. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
210000
210 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради
ЄДРПОУ:01982525 Досьє YouControl
Сайт:https://zmr.crl.org.ua
Контактна особа:Інна Вознюк
Телефон:+380631074990
E-mail:buhzhcrl@ukr.net
Місцезнаходження:
23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

7 000
кілограм
23100 , Україна , Вінницька область , Жмеринка , вул. Київська, 288 ,
по 31-08-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна13-01-2025, 14:48
Термін збиранняпізняАктивна13-01-2025, 14:48
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна13-01-2025, 14:48
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 14:50:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 14:48:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ