Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 760,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 068,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Копченко |
| Телефон: | +380669250167 |
| E-mail: | mppd@dduvs.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : « 2. Учасник повинен надати, у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника, у якому виробник гарантує, що товар виготовлений з якісної нержавіючої сталі, яка витримує регулярний вплив мийних засобів, содових і кислотних розчинів, призначених для чищення та миття обладнання (AISI 201).» ( п. 2 Додаток №4 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявний підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») яким Учасник підтвердив наявність у складі пропозиції зазначений гарантійний лист від виробника та сам гарантійний лист від виробника (файл «Гарантійний лист 1.pdf»). Однак зазначений гарантійний лист містить невідповідності, а саме: відсутня дата складання листа або інше підтвердження, що саме цей товар (або весь товар, що виробляється виробником), який пропонується до цієї закупівлі відповідає вимогам - виготовлений з якісної нержавіючої сталі, яка витримує регулярний вплив мийних засобів, содових і кислотних розчинів, призначених для чищення та миття обладнання (AISI 201). Відсутнє розуміння, що даний гарантійний лист з підтвердженням відноситься саме до цієї закупівлі. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати виправлений гарантійний лист з необхідною інформацією. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «3. Учасник повинен надати, у складі тендерної пропозиції документ (або витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУ (або ДСТУ) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під документом або витягом з документу розуміється титульна сторінка, що містить інформацію про термін дії ТУ(або ДСТУ)) або лист від виробника про термін дії ТУ (або ДСТУ).» (п.3 Додаток №4 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявний документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій - титульну сторінка, що містить інформацію про термін дії ТУ та підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») яким Учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації. Однак вищезазначений підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») містить невідповідності в зазначеній інформації (за п.3) з урахуванням зазначеної інформації у копії титульної сторінки ТУ виробника, а саме – Учасник зазначив, що надає документ «пiдтверджуючий дiйснiсть ТУ (або ДСТУ)» та «що містить інформацію про термін дії ТУ(або ДСТУ)) або лист від виробника про термін дії ТУ (або ДСТУ)», а у завантаженому документі «титульна сторінка» зазначено, що обладнання виготовляється за ТУ виробника. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен привести інформацію, що зазначена у документі (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») у відповідність з наданими на підтвердження документами 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : « 4. Якщо Учасник не є виробником, то в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Окрім цього, повноваження представника, дилера, дистриб'ютора, тощо, повинні бути підтверджені у складі пропозиції відповідним документом (лист виробника, чи довіреність/доручення, чи договір чи ін). У разі якщо документ про підтвердження представництва, викладений іноземною мовою, він повинен супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад має бути засвідчений нотаріально.» (п.3 Додаток №4 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявний документ - гарантійний лист від виробника (файл «Гарантійний лист 2.pdf») з повною інформацією, яка вимагалася та підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») яким Учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації. Однак вищезазначений підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») містить невідповідності в зазначеній інформації (за п.4) з урахуванням наявного гарантійного листа виробника, а саме – Учасник надає гарантійний лист від виробника товару, а у довідці зазначає усі наявні у технічному завданні види постачальників (офіційного представника, дилера, дистриб'ютора, тощо). Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен привести інформацію, що зазначена у документі (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») у відповідність з наданими на підтвердження документами. Оскільки у складі пропозиції Учасника наявні всі гарантійні листи та інші документи що підтверджують відповідність, які вимагалися у Додатку №4 окремими файлами – зазначені невідповідності підпадають під невідповідності, що підлягають усуненню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У зв’язку із тим, що є необхідність додаткової перевірки інформації, що міститься у тендерній пропозиції Учасника, а саме: необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами, зокрема технічними спеціалістами та з урахуванням необхідності звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції - продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.04.2025 р.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «1.1. Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту власного / орендованого / за договором про надання послуг з перевезення із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Наявність власного автотранспорту – підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів; орендованого – підтверджується договорами оренди транспортних засобів або договорами про надання послуг з перевезення, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу, який буде задіяний для виконання договору.» (Згідно п. 1 Додатку №3 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасника наявна зазначена довідка «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ». Але зазначена довідка містить невідповідності, а саме: - Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту не містить інформацію про власника автотранспортного засобу; - Довідка містить інформацію, що автотранспорт знаходиться в оренді, однак за предметом договору, що наданий у складі пропозиції – надання транспортних послуг (послуги перевезення). Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати Довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту власного / орендованого / за договором про надання послуг з перевезення із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу – з повною та вірною інформацією. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «7.2. Довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі;» (Згідно п. 7.2. Додатку №8 тендерної документації) Наявна в складі пропозиції довідка з обслуговуючого банку не відповідає вимогам та не містить повну інформацію, які були наведені у п.7.2. Додатку №8 тендерної документації. У тому числі довідка видана 12.03.2025 року, а закупівля оголошена 16.03.2025 р. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, Додатку № 7 до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.» (Згідно п. 6. Додатку №8 тендерної документації) Учасник не виконав в повному обсязі вимоги, що зазначені в цьому пункті, а саме - у довідці файл «технічні характеристики (3).pdf» зазначено: «.Постачання товару здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Товар має супроводжуватися документами, а саме: -накладними та супроводжувальними документами із зазначенням всіх необхідних реквізитів для здійснення оплати за поставлений товар; -документами підтверджуючими якість товару. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту одержання заявки (письмової або телефонної), орієнтовно з дати підписання договору. Постачання здійснюється за адресою: м. Дніпро, пр. Науки, 26 склад ДДУВС. Увага! Учасник, у разі перемоги повинен прийняти до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нього будуть застосовані оперативно-господарські санкції, згідно п. 12 Договору (п.12 проєкту Договору, наведеного у Додатку №6) (Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.) У складі пропозиції Учасника підтверджено що він надає зазначений гарантійний лист, але він відсутній у складі пропозиції. Також відсутній підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Оскільки наявні всі гарантійні листи, які вимагалися у Додатку №4 окремими файлами – зазначена невідповідність підпадає під невідповідність, що підлягає усуненню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати відсутній зазначений гарантійний лист. Також відсутній підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.