Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 810 833,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 054,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: «Вода питна (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 41110000-3 Питна вода), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИ АКВА СЕРВІС» (ТОВ «ЧЕРКАСИ АКВА СЕРВІС») (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.7. - 1.8. Глави 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.7. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Такі скан-копії повинні бути створені шляхом сканування документів на сканері у кольоровому зображенні. Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 цього Розділу. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (окрім документів прийнятих до введення в дію даного ДСТУ) та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. 1.8. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасником у складі тендерної пропозиції надані файли «1.1 Лист персональні дані.pdf», «1.5 Протокол Значнi правочини. pdf», «2.1 Тендерна пропозиція.pdf», «4.1 Довідка щодо МТБ.pdf», «7.1 Відомості.pdf», «10.1 Таблиця відповідності.pdf», «10.2 Лист-погодження із Додатком 2.pdf», які повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: документи, які перераховані вище, повинні бути оформлені Учасником належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. 2. Відповідно до пункту 4.2. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасником у складі тендерної пропозиції не надана довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.