Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 411 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 110 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Інна Олексіївна Бокарева |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | bokareva1969@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50036, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова) |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 2.1. розділу 2 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді інформації про працівників наданої довідки «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих.№3 від 04.08.2025р., зазначеної у таблиці 2, а саме: не надані підтвердження у вигляді копії диплома про закінчення учбового закладу для працівника інженерно-технічної спеціальності на посаді виконроб/начальник дільниці, копії відповідних посвідчень на посади: монтажник, маляр, тесляр. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп.2.1. розділу 2 Додатку 1. 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати копію диплома про закінчення учбового закладу на працівника інженерно-технічної спеціальності на посаді виконроб/начальник дільниці, копії відповідних посвідчень на посади: монтажник, маляр, тесляр.
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 1.1. розділу 1 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, а саме: не надано копії документів на транспортні засоби, обладнання, механізми, устаткування, тощо, зазначені в таблиці 1, що підтверджують право власності або право користування Учасником на весь срок надання послуг. 2. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 2.1. розділу 2 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді інформації про працівників наданої довідки вих.№3 від 06.08.2025р., зазначеної у таблиці 2, а саме: не вказана інформація про освіту (вища, середня,тощо), не надані документи, які підтверджують факт працевлаштування у Учасника (копії трудових книжок/копії наказів про призначення працівників/копії трудових договорів), не надано копії дипломів про закінчення учбових закладів для працівників інженерно-технічних спеціальностей (таблиця 2); копії відповідних посвідчень на кожного працівника, у тому числі водія, зазначених в таблиці 2, не надано копії/скановані оригінали листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, ПІБ, яких зазначено в довідці згідно із чинним законодавством України. 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 3.2. розділу 3 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 4. . При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 3.3. розділу 3 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 5. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 3.4. розділу 3 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді листа-відгука на укладений аналогічний договір, зазначений в довідці, відповідно до пп.3.1. Додатка 1. 6. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.11 Додатку 6 « Перелік документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, а саме: не надано сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або паспорт заводу виробника та/або Висновок Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, який надається разом з товаром. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.пп. 1.1. розділу 1 Додатку 1. 2. пп.2.1. розділу 2 Додатку 1. 3. пп.3.2. розділу 3 Додатку 1. 4. пп.3.3. розділу 3 Додатку 1. 5. пп.3.4. розділу 3 Додатку 1. 6. п.11 Додатку 6 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. надати копії документів на транспортні засоби, обладнання, механізми, устаткування, тощо, зазначені в таблиці 1, що підтверджують право власності або право користування Учасником на весь срок надання послуг. 2. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказати освіту працівників, надати копії дипломів про закінчення учбових закладів для працівників інженерно-технічних спеціальностей; копії відповідних посвідчень на кожного працівника, у тому числі водія; надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, яких зазначено в довідці. 3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати аналогічний договір зазначений у довідці у повному обсязі. і документи, що підтверджують його/їх виконання. 4. надати листа-відгук на укладений аналогічний договір, зазначений в довідці, відповідно до пп.3.1. Додатка 1. 5. надати інформацію про сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або паспорт заводу виробника та/або Висновок Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, який надається разом з товаром.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.