Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД). Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Уповноважена особа – Попов О.В.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 323 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 230 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Косяк Людмила |
| Телефон: | 380677476007 |
| E-mail: | liudmyla.kosiak@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
4 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно підпункту 1.1.1. пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає Копія договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Відповідно підпункту 1.1.2 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору наданий договір поставки №16/25-П від 13.01.2025 року. Проте не підтверджено факта повного виконання договору, оскільки надані видаткові накладні відносяться до іншого договору 8/24-П від 18.01.2024. Таким чином учасником не підтверджено факт повного виконання договору. 2. Відповідно п.п. 3.4.1. п. 3.4 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копію діючого сертифіката відповідності на систему управління якістю підприємства-виробника відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ISO 9001:2015 або EN ISO 9001:2015 продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими його замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (з перекладом українською мовою (для товару іноземного виробництва)). Учасником наданий сертифікат відповідності ISO 9001:2015 в якому зазначено, що він дійсний лише разом із додатком до сертифіката, у якому перелічені місця, що застосовуються до цього схвалення. Виходячи з наданого учасником сертифікату аналізу мастило виготовлено на заводі Uddevalla Lube Plant, ExxonMobil Sverige AB, Oljehamnsvagen 2, 451 43 Uddevalla, Sweden. Однак зазначеного місця виготовлення немає у наданому сертифікаті ISO 9001:2015. Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, має оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання інформації, а саме: - надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно п. 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням виявлених невідповідностей. - надати копію діючого сертифіката відповідності на систему управління якістю підприємства-виробника відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ISO 9001:2015 або EN ISO 9001:2015 продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими його замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (з перекладом українською мовою (для товару іноземного виробництва)) з урахуванням виявлених невідповідностей.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.