Закупівлю оголошено - 30-07-2025, 19:56. Дата останніх змін - 29-08-2025, 20:54

Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6

Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприє... Державна закупівля - UA-2025-07-30-010168-a Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6 від замовника КП "Житлово - комунальний сервіс "Північний" від 7/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-30-010168-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-30-012422-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-07-2025, 19:56
по 11-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-07-2025, 19:56
по 14-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2620551.2
2 620 551,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:13 102,76 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:12 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КП "Житлово - комунальний сервіс "Північний"
ЄДРПОУ:35241704 Досьє YouControl
Контактна особа:Артюхова Ірина Валеріївна
Телефон:+380487064009
E-mail:31560@ukr.net
Місцезнаходження:
65025, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Семена Палія,118
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт покрівлі не ...
2 620 551,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6

1
робота
65111 Україна Одеська область м. Одеса вул. Віталія Блажка, 6
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-08-2025 по 22-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Тарутинський район, село Богданівка, ВУЛ. ШКІЛЬНА, будинок 51, 68533, Сергій Ратков
Остаточна пропозиція:
2 618 295,74 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-08-2025, 18:07
Період подачі оскарження:
по 21-08-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-30-010168-a-b1
Номер договору:
17
Дата підписання договору:
27-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-08-2025 по 31-12-2025
2 618 187,74 UAH
Ціна договору
2 181 823,12 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 618 295,74 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-08-2025, 16:45:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.4579189
Доказ:
Документ
Гарантія 117042-Т-3077.rar, Забезпечення тендерної пропозиції
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
1.1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинні бути зазначені прізвища, ім’я та по-батькові відповідних працівників, місце проживання та їх посади (обов’язкова наявність працівників за посадами «виконавець робіт», «покрівельник будівельний» та «інженер з проектно-кошторисної роботи»). В якості документального підтвердження взаємовідносин учасника з працівниками надати щодо кожного зазначеного в довідці працівника: скан-копію наказу про прийняття на роботу (або наказу про прийом на роботу або наказу про прийом на роботу за сумісництвом або наказу про переведення на іншу посаду або першої, останньої сторінки трудової книжки або трудову угоду). Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за охорону праці (не менше двох працівників) підтверджується шляхом подання учасниками в складі тендерних пропозицій сканованих з оригіналу скан-копій посвідчень, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (учасник повинен надати чинні посвідчення з перевірки знань з охорони праці не менше двох працівників) та скан-копій протоколів або витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, зокрема учасник повинен підтвердити проходження відповідними працівниками перевірки знань за НПАОП 0.00-1.75-15 "Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт", НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті", НПАОП 45.2-7.02-12 "Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві" (ДБН А.3.2-2-2009). Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше двох працівників) підтверджується шляхом подання учасниками в складі тендерних пропозицій сканованих з оригіналу скан-копій посвідчень, що містять інформацію про проходження навчання з питань пожежної безпеки (учасник повинен надати чинні посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки не менше двох працівників) та скан-копій протоколів або витягів з протоколів засідання комісії з питань пожежної безпеки. Примітка. Допускається визначення одних і тих самих працівників відповідальними за охорону праці та за пожежну безпеку. 1.1.2. Додатково, на зазначеного в довідці згідно п.1.1.1. інженера з проектно-кошторисної роботи надається скан-копія кваліфікаційного сертифікату за напрямком інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник в складі тендерної пропозиції має надати: 1.2.1.1. Довідку у довільній формі про досвід виконання не менше ніж 4 (чотирьох) аналогічних договорів. Вартість кожного вищезазначеного аналогічного договору має складати не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі та відповідні договори мають бути укладеними учасником не раніше 2023 року з замовниками в розумінні Закону та виконані учасником у повному обсязі (відповідно до остаточної редакції договірної ціни до договору). Довідка повинна містити наступну інформацію щодо кожного зазначеного учасником аналогічного договору: назва контрагенту, адреса контрагенту, контактний телефон контрагенту, предмет договору, номер договору (за наявності), дата укладання договору, ідентифікатор відповідної публічної закупівлі в електронній системі закупівель - https://prozorro.gov.ua/ згідно якої укладено договір, стан виконання договору. Щодо кожного аналогічного договору зазначеного у довідці згідно пп.1.2.1.1. учасник має надати в складі своєї тендерної пропозиції позитивний відгук від контрагента (замовника) про відсутність зауважень до учасника (підрядника) під час виконання відповідного договору, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дату та предмету укладеного договору та остаточну ціну (суму) договору. Відповідні позитивні відгуки від контрагента (замовника) мають бути видані (датовані) не раніше 2025 року. У випадку якщо щодо аналогічних договорів зазначених учасником в довідці згідно пп.1.2.1.1. на сторінці відповідної публічної закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ станом на дату подання тендерної пропозиції не було опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю, то учасник також повинен надати в повному обсязі скан-копії документів до вищезазначених договорів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (вимога щодо надання скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт не застосовується до договорів, щодо яких в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю згідно п. 12 ст.10 Закону). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір предметом якого є проведення робіт з капітального ремонту та/або реконструкції.
3. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
1.3.1. Скан-копія фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати) учасника за звітний період (за 2022, 2023 та 2024 рік), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за кожний з вищезазначених звітних періодів у розмірі не меншому ніж очікувана вартість предмета цієї закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено30-07-2025, 19:53:19
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 22:11:34
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено30-07-2025, 19:53:19
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено30-07-2025, 19:53:19
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 19:53:19
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 22:11:34
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 22:11:34
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 19:53:19
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 19:53:19
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічний Видалено30-07-2025, 19:56:19
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 22:18:02
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 22:11:33

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          3. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          4. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          8. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          1. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          0,4579189
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Забезпечення тендерної пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ПІВНІЧНИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65025, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Семена Палія, будинок, 118 Код ЄДРПОУ: 35241704 Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям – з наявністю коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта.
                          2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          5
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Дата архівування: 08-08-2025, 22:11:31
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Забезпечення виконання договору надається з повним грошовим покриттям відповідної банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ПІВНІЧНИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65025, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Семена Палія, будинок, 118 Код ЄДРПОУ: 35241704 Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 (тридцять) календарних днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          30
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Дата архівування: 08-08-2025, 22:11:31
                          1. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - 1.3.1. Скан-копія фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати) учасника за звітний період (за 2022, 2023 та 2024 рік), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за кожний з вищезазначених звітних періодів у розмірі не меншому ніж очікувана вартість предмета цієї закупівлі.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - 1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник в складі тендерної пропозиції має надати: 1.2.1.1. Довідку у довільній формі про досвід виконання не менше ніж 4 (чотирьох) аналогічних договорів. Вартість кожного вищезазначеного аналогічного договору має складати не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі та відповідні договори мають бути укладеними учасником не раніше 2023 року з замовниками в розумінні Закону та виконані учасником у повному обсязі (відповідно до остаточної редакції договірної ціни до договору). Довідка повинна містити наступну інформацію щодо кожного зазначеного учасником аналогічного договору: назва контрагенту, адреса контрагенту, контактний телефон контрагенту, предмет договору, номер договору (за наявності), дата укладання договору, ідентифікатор відповідної публічної закупівлі в електронній системі закупівель - https://prozorro.gov.ua/ згідно якої укладено договір, стан виконання договору. Щодо кожного аналогічного договору зазначеного у довідці згідно пп.1.2.1.1. учасник має надати в складі своєї тендерної пропозиції позитивний відгук від контрагента (замовника) про відсутність зауважень до учасника (підрядника) під час виконання відповідного договору, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дату та предмету укладеного договору та остаточну ціну (суму) договору. Відповідні позитивні відгуки від контрагента (замовника) мають бути видані (датовані) не раніше 2025 року. У випадку якщо щодо аналогічних договорів зазначених учасником в довідці згідно пп.1.2.1.1. на сторінці відповідної публічної закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ станом на дату подання тендерної пропозиції не було опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю, то учасник також повинен надати в повному обсязі скан-копії документів до вищезазначених договорів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (вимога щодо надання скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт не застосовується до договорів, щодо яких в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю згідно п. 12 ст.10 Закону). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір предметом якого є проведення робіт з капітального ремонту та/або реконструкції.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 08-08-2025, 22:11:31
                          1.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник в складі тендерної пропозиції має надати: 1.2.1.1. Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) на загальну вартість не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі, укладеного(их) учасником не раніше 2022 року. Довідка повинна містити наступну інформацію щодо кожного зазначеного учасником аналогічного договору: назва контрагенту, адреса контрагенту, контактний телефон контрагенту, предмет договору, номер договору (за наявності), дата укладання договору, стан виконання договору. На підтвердження відповідної вимоги учасниками в складі тендерної пропозиції надаються скан-копії вищезазначених договорів (в повному обсязі) разом з всіма додатками та додатковими угодами до договорів, а також скан-копії документів до вищезазначеного(их) договору(ів), які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт в повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір предметом якого є проведення робіт з капітального ремонту та/або реконструкції.
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          Дата архівування: 08-08-2025, 22:11:31
                          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Капітальний ремонт покрівлі нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі та/або закріплені на праві господарського відання за комунальними підприємствами «Житлово-комунального сервісу», за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Блажка, 6
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - 1.1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинні бути зазначені прізвища, ім’я та по-батькові відповідних працівників, місце проживання та їх посади (обов’язкова наявність працівників за посадами «виконавець робіт», «покрівельник будівельний» та «інженер з проектно-кошторисної роботи»). В якості документального підтвердження взаємовідносин учасника з працівниками надати щодо кожного зазначеного в довідці працівника: скан-копію наказу про прийняття на роботу (або наказу про прийом на роботу або наказу про прийом на роботу за сумісництвом або наказу про переведення на іншу посаду або першої, останньої сторінки трудової книжки або трудову угоду). Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за охорону праці (не менше двох працівників) підтверджується шляхом подання учасниками в складі тендерних пропозицій сканованих з оригіналу скан-копій посвідчень, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (учасник повинен надати чинні посвідчення з перевірки знань з охорони праці не менше двох працівників) та скан-копій протоколів або витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, зокрема учасник повинен підтвердити проходження відповідними працівниками перевірки знань за НПАОП 0.00-1.75-15 "Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт", НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті", НПАОП 45.2-7.02-12 "Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві" (ДБН А.3.2-2-2009). Кваліфікація працівників, що відповідатимуть за пожежну безпеку (не менше двох працівників) підтверджується шляхом подання учасниками в складі тендерних пропозицій сканованих з оригіналу скан-копій посвідчень, що містять інформацію про проходження навчання з питань пожежної безпеки (учасник повинен надати чинні посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки не менше двох працівників) та скан-копій протоколів або витягів з протоколів засідання комісії з питань пожежної безпеки. Примітка. Допускається визначення одних і тих самих працівників відповідальними за охорону праці та за пожежну безпеку. 1.1.2. Додатково, на зазначеного в довідці згідно п.1.1.1. інженера з проектно-кошторисної роботи надається скан-копія кваліфікаційного сертифікату за напрямком інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-07-2025, 19:53:16
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ