Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 30.04.2025 року. Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно до видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 750 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | БІЛООСЛАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ МАРІЙКИ ПІДГІРЯНКИ ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 20567708 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роксолана Струк |
| Телефон: | 380968248611 |
| E-mail: | bilioslavuzakupki@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78460, Україна, Івано-Франківська область,Білі Ослави, ВУЛИЦЯ МАРІЙКИ ПІДГІРЯНКИ, будинок 97 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.