Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 37471967 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://minagro.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій БУДЧЕНКО |
| Телефон: | +380443630863 |
| E-mail: | v.budchenko@minagro.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24 |
1 |
Згідно з положеннями пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель») Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» вартістю 150 000,00 грн з ПДВ, щодо її відповідності вимогам тендерної документації відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п'ятої - дев'ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, а також проведення додаткової перевірки документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також щодо наявності підстав, визначених в підпункті 1 та в підпункті 2 пункту 44 (у тому числі підстав, визначених пунктом 47) Особливостей здійснення публічних закупівель, постала необхідність вжити додаткових заходів (у тому числі тих, що визначені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель), для підтвердження інформації, зазначеної в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі. З урахуванням наданої в період з 07 по 20 липня 2025 року відпустки завідувачу сектору тендерних закупівель Управління бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Міністерства аграрної політики та продовольства України Віталію БУДЧЕНКУ, якого згідно з наказом Мінагрополітики від 14 червня 2024 року № 1814 «Про визначення Уповноважених осіб» визначено відповідальним за проведення процедур закупівель згідно із Законом, проведення зазначених вище додаткових заходів (у тому числі тих, що визначені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель) щодо підтвердження інформації, зазначеної в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, потребує додаткового часу, що є аргументованою підставою для продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.