Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 557 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 786 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МАЛОСТИДИНСЬКА ГІМНАЗІЯ КОСТОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 24173314 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://mstudunznz.jimdofree.com |
| Контактна особа: | Ірина Янчук |
| Телефон: | +380989572799 |
| E-mail: | 0989572799@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35014, Україна, Рівненська область,Костопільський р-н, село Малий Стидин |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-07-2025, 16:48 по 09-08-2025, 00:00
Документи:
Шановний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТОБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" При вивченні Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані Вами у складі Тендерної пропозиції для участі у закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-27-010659-а. Так, у складі тендерної пропозиції Учасника, всупереч вимогам Додатку 4 Тендерної документації на закупівлю робіт за ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-27-010659-а відсутній документ, передбачений п. 9 цього Додатку, а саме: - лист на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому Учасник повідомляє про залучення субпідрядних організацій. Зважаючи на вище викладене, у порядку п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас у передбачений Законом термін усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати зазначені вище документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.