Закупівлю оголошено - 11-09-2025, 15:52. Дата останніх змін - 11-09-2025, 15:53

CPV ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопського ліцею №3))

CPV ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопсько... Державна закупівля - UA-2025-09-11-010855-a CPV ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопського ліцею №3)) від замовника КП Конотський ліцей № 3 Конотопської міської ради Сумської області від 9/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-11-010855-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-11-011648-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-09-2025, 15:52
по 16-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-09-2025, 15:52
по 19-09-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 22-09-2025, 15:30

Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2025, 00:00

Строк (термін) надання послуг: з дня укладання цього договору по 31.12.2025 року (в навчальні дні), а в частині розрахунків - до повного виконання зобов’язань сторонами. Місце надання послуг: Сумська обл., місто Конотоп, вул. Клубна, 150 (в дні навчання згідно з поданими заявками Замовника). Графік надання послуг з організації шкільного харчування: здійснюється згідно поданих заявок Замовника. Обсяг послуги на кожен день визначається представником Виконавця за погодженням із представником Замовника відповідно до кількості фактично присутніх у навчальному закладі дітей у цей день (кількість дітей, які фактично отримали харчування) шляхом подання представником Замовника заявок у порядку, який встановлюється Виконавцем. Подання заявок здійснюється завчасно (напередодні) з відведенням достатнього строку для приготування їжі. Узгодження відбувається шляхом обміну відповідною інформацією про кількість дітей, за попередньо узгоджених строків, через електронну адресу закладу, мобільний зв’язок або в інший спосіб визначений за взаємною згодою Сторін. Також Сторони можуть здійснювати узгодження передбачене у попередньому пункті шляхом двостороннього підписання відповідних паперових заявок у довільній формі. Режим харчування дітей, для яких надаються послуги за цим Договором, визначається Замовником. Виконавець зобов’язаний надавати послуги відповідно до встановленого у навчальному закладі режиму харчування для дітей. Замовник може проводити перевірку надання послуги за цим Договором в частині якості та обсягів надання послуги, для чого Замовником утворюється відповідна робоча група з числа працівників Замовника. За результатами перевірки складається Акт про проведення перевірки, який підписується представниками обох Сторін. Замовник з власної ініціативи має право проводити перевірки надання послуги за цим Договором, підставою для якої може бути:надходження до Замовника повідомлення про порушення, допущені Виконавцем під час надання послуги за цим Договором; виникнення у Замовника сумнівів щодо обсягів та/або якості наданих послуг за будь-який період;інші підстави, які суттєво впливають на виконання цього Договору. Виконавець зобов’язаний підписати Акт. У випадку наявності заперечень чи інших зауважень Виконавець має право викласти свою окрему думку стосовно змісту Акту, про що зазначається в ньому, та зобов’язаний підписати його. Замовник може залучати до проведення перевірок представників органів місцевого самоврядування, громадськості, профспілок, батьківських комітетів, інших фахівців та зацікавлених осіб з власної ініціативи або на їх вимогу.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
639210
639 210 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 196,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП Конотський ліцей № 3 Конотопської міської ради Сумської області
ЄДРПОУ:24012157 Досьє YouControl
Контактна особа:Панченко Катерина Олександрівна
Телефон:+380983078281
E-mail:litsei3@ukr.net
Місцезнаходження:
41600, Україна, Сумська область,Конотоп, вул. Клубна, 150
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги із організації шкільно ...
639 210 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-09-2025, 15:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопського ліцею №3)

9 834
послуга
41608 Україна Сумська область м.Конотоп вулиця Клубна, 150
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 15:53:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 15:46:36
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 15:46:36
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Строк дії тендерної пропозиції , Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопського ліцею №3)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Обов’язковою є наявність виробничого (оснащений усіма необхідними зонами фасування і упакування готової їжі, окремим входом/виходом для доставки їжі) та складського приміщень, а також наявність транспортного засобу для перевезення готових страв. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає документи, що підтверджують право власності або право користування вказаним обладнанням та матеріально-технічною базою. Договір або договори на надання послуг з дезінсекції, дезінфекції дератизації складських приміщень зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.; Договір про надання послуг з дезінфекції автотранспортних засобів зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопського ліцею №3)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана довідка повинна містити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, стаж роботи. На підтвердження інформації зазначено в довідці учасник надає: Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, вказаними в довідці (до прикладу: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо) або копії документів, що підтверджують наявність залучених на підставі цивільно-правових угод працівників (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Скановані оригінали особистих медичних книжок працівників, інформація про яких зазначена в довідці, за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги із організації шкільного харчування (забезпечення одноразовим харчуванням учнів Конотопського ліцею №3)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка про досвід виконання аналогічних договору/договорів (копія договору та лист- відгук). *аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір за предметом закупівлі організація харчування учнів закладів освіти/організація дитячого харчування
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 15:46:34
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ