Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 14:39. Дата останніх змін - 08-07-2025, 13:25

ДК 021:2015- 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали

ДК 021:2015- 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали... Державна закупівля - UA-2025-06-17-009081-a ДК 021:2015- 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали від замовника Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-009081-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-010420-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 14:39
по 22-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 14:39
по 25-06-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-06-2025, 14:52
по 26-06-2025, 15:27

Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
40400
40 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:202 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
ЄДРПОУ:01999721 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Ткаченко
Телефон:+38050762927
E-mail:buhmkl2@gmail.com
Місцезнаходження:
36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015- 22810000-1 Паперо ...
40 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-06-2025, 14:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації аварій при наданні медичної допомоги ВІЛ – інфікованим особам та роботі з ВІЛ – інфікованим матеріалом

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку прийому хворих у стаціонер та відмов у госпіталізації

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами)

15
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал руху хворих неврологічного відділення

8
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку медичних відходів

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації проб, які надійшли в КДЛ для лабораторних досліджень

5
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації аналізів та їх результатів (інші)

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації аналізів та їх результатів – коагулограма

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації добровільного перед- та після тестового консультування у зв’язку з тестуванням на ВІЛ – інфекцію

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами)

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі

5
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку медичних відходів

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення

4
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи бактерицидного випромінювання

7
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал проведення генеральних прибирань

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку прийому хворих у стаціонер та відмов у госпіталізації

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами)

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку медичних відходів відділення

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

5
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, препаратів (лікарських засобів), що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, включені до таблиць II і III переліку, та (або) прекурсори, включені до таблиці IV переліку, в кількості, що перевищує гранично допустиму

4
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку медичних відходів відділення

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі

5
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку медичних відходів відділення

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку процедур

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

5
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів

4
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, препаратів (лікарських засобів), що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, включені до таблиць II і III переліку, та (або) прекурсори, включені до таблиці IV переліку, в кількості, що перевищує гранично допустиму

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку процедур

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку перев’язок

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи сухожарової шафи

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку проведення генеральних прибирань

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку медичних відходів відділення

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи бактерицидного випромінювання

7
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення

4
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал проведення генеральних прибирань

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи бактерицидного випромінювання

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення

7
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал проведення генеральних прибирань

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі

7
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів

3
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи бактерицидного випромінювання

7
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів

5
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, препаратів (лікарських засобів), що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, включені до таблиць II і III переліку, та (або) прекурсори, включені до таблиці IV переліку, в кількості, що перевищує гранично допустиму

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально –профілактичних закладів охорони здоров’я

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал переливання трансфузійних рідин

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації температури та вологості у приміщенні

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації температурного режиму в холодильнику (морозильній камері)

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації аварій при наданні медичної допомоги ВІЛ – інфікованим особам та роботі з ВІЛ – інфікованим матеріалом

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал прийому хворих та відмов від госпіталізації

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спеціальний журнал обліку осіб, які звернулися до медичної установи з тілесними ушкодженнями кримінального характеру та з травмами на підприємстві

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал відмов у госпіталізації

4
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Алфавітний журнал

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Алфавітний журнал

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал чергового лікаря

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації ультразвукових досліджень

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації функціональних досліджень

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал запису рентгенологічних досліджень (кабінету)

27
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами, кабінетами)

10
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи бактерицидного випромінювання

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал проведення генеральних прибирань

6
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи рентгенологічного відділення (кабінету)

1
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку особистого прийому громадян директором

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку особистого прийому громадян медичним директором

2
штука
36003 Україна Полтавська область м Полтава вул. Монастирська, 7 а
по 20-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:39:37
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:39:37
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП Волошко Марина Олександрівна   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 26-06-2025 по 04-07-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Кривоноса, 41, 14020, Волошко Марина Олександрівна
          Остаточна пропозиція:
          24 840 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          24 840 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          01-07-2025, 15:22
          Період подачі оскарження:
          по 07-07-2025, 00:00

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 30-06-25, 14:59:08
          24

          ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно п. 1 та 2 Додатку 2 до тендерної документації «Умови та порядок надання інформації, які надаються Учасником та перевіряються Замовником з метою підтвердження інформації про відсутність підстав зазначених у пункті 47 Постанови №1178» Учасник процедури Довідкою в довільній формі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано - «Довідка про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей» №28 від 05.07.2024; «Довідка про відсутність підстав, встановлених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей» №28 від 22.11.2024; «Довідка про відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей» №29 від 06.05.2025. Згідно пункту 1.1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасника(ів) вимогам, встановленим Замовником згідно до чинного законодавства» Учасник процедури надає: «Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору». Учасником надано лист №62 від 25.09.2024. Вище зазначені довідки та листи мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі. Учасник протягом 24 годин має усунути невідповідності зазначені в тендерній пропозиції відповідно до п.40, 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-07-25, 14:59:08
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-06-17-009081-a-a1
          Номер договору:
          213
          Дата підписання договору:
          07-07-2025, 11:00
          Строк дії договору:
          з 07-07-2025 по 31-12-2025
          24 840 UAH
          Ціна договору
          24 840 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Волошко Марина Олександрівна   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          24 840 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          24 840 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          не залучається
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          23-06-2025, 10:50:10
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Фізичною особою підтверджується, що
          Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Фізичною особою підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Фізичною особою підтверджується, що
          Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          30 282 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          30 282 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          не має
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          24-06-2025, 10:41:15
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Піхотенко Олег Григорович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          31 245,50 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          31 245,50 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-06-2025, 14:18:36
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Фізичною особою підтверджується, що
          Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Фізичною особою підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Фізичною особою підтверджується, що
          Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          35 292,96 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          35 292,96 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          Субпідрядників не залучаємо
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          23-06-2025, 15:28:12
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Строк дії тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
          90
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Підтверджується, що
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 14:40:40

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015- 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:39:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ