Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 540 075 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 400,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | КП "ЦЗО ХМР" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дроботенко Оксана Іванівна |
| Телефон: | 380577253206 |
| E-mail: | o.drobotenko_czo@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 35 |
| Замовник(и): | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Комунальна установа "Спеціалізована водно-рятувальна служба міста Харкова" |
0 |
За рішенням уповноваженої особи від 08.07.2025 № 9/3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Бензин автомобільний код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-08-010850-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: 1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Документальним підтвердженням про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі повинні бути наступні документи: 1) аналогічний договір (аналогічні договори)* - не менше 1(одного), 2) лист (лист-відгук, рекомендаційний лист, тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі номеру та дати укладеного договору, предмету закупівлі договору, тощо. - Аналогічним вважається договір на поставку/закупівлю: • бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5/ бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5/ бензин автомобільний А-95/ бензин автомобільний А-92/ бензин А-95/ бензин А-92/ бензин автомобільний/бензин; * * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)). На підтвердження встановленої вимоги учасником надано Договір від 16.01.2025р. №9. Предметом договору є паливо-мастильні матеріали в асортименті (код за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти), а саме: Бензин А-95 (Євро5), талон, Дизельне паливо (Євро 5), талон. Однак, наданий учасником лист-відгук від 04.03.2025р №726/03.01-23 стосується постачання товару «бензин та дизельне паливо (талон)», що призводить до невідповідності між предметом закупівлі вказаним у договорі №9 від 16.01.2025р та листом-відгуком від 04.03.2025р №726/03.01-23. Отже, учасником не виконано в повній міру вимогу пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до п.18 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати: «18****. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді заповненої(их) таблиці(ь) щодо розташування АЗС в місті Харків, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником. **** Дана вимога встановлюється з врахуванням воєнного стану для безперебійної роботи підприємств. Основною вимогою є не визначення форми власності АЗС, а здійснення безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС. У разі, якщо Учасник є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: копії документів, якими підтверджується право власності Учасника на АЗС; оригінал листа Учасника з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів). У разі, якщо Учасник не є власником зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: копії договорів оренди та/або суборенди АЗС та/або копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником та/або орендарем АЗС; оригінал листа від власника та/або орендаря та/або управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів)». На виконання встановленої вимоги Учасник надає Гарантійний лист № 1507/2025-02 від 15 липня 2025 року з ідентифікатором закупівлі UA-2025-07-04-009346-a, що не відповідає дійсному ідентифікатору закупівлі , а саме UA-2025-07-08-010850-a. 3.Відповідно п. 4 Додатку 1 Учасник надає Заповнену Таблицю 2 про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню). На підтвердження встановленої вимоги учасником надано документ від 15 липня 2025 року №25/260-06 від. У стовпчику під назвою «№ та дата листа з зазначенням підстав, щодо відсутності в декларації інформації про сертифікат/сертифікат відповідності (в разі надання)» Таблиці 2 Учасником заповнено №25/249-02 від 11.07.2025 року, але у наданій пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» відсутній документ за таким номером. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо або інший аналогічний договір* або його копію разом з лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, тощо. 2. Оригінал листа, що стосується закупівлі від власника та/або орендаря та/або управителя АЗС з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за талонами, що пропонуються Учасником на протязі всього терміну дії талонів, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) талона(ів)». 3. Коректно заповнену Таблицю 2, а саме вказати вірний № та дату листа з зазначенням підстав, щодо відсутності в декларації інформації про сертифікат/сертифікат відповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.