Закупівлю оголошено - 27-03-2025, 11:47. Дата останніх змін - 27-03-2025, 11:48

Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73

Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення д... Державна закупівля - UA-2025-03-27-004601-a Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73 від замовника Комунальне госпрозрахункове житлово-експлуатаційне підприємство "Автозаводське" від 3/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-27-004601-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-27-002085-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 11:47
по 08-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 11:47
по 11-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 11-04-2025, 14:01

Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22810367
22 810 367 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:114 051,84 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:114 051,84 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне госпрозрахункове житлово-експлуатаційне підприємство "Автозаводське"
ЄДРПОУ:25165297 Досьє YouControl
Контактна особа:Калайко Ростислав Олегович
Телефон:380673154138
E-mail:rostislavolegovich049@ukr.net
Місцезнаходження:
39600, Україна, Полтавська область,Кременчук, м.Кременчук вул.1905 року,32
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція будинку квартирн ...
22 810 367 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-04-2025, 14:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73

1
робота
Україна Відповідно до документації
з 21-04-2025 по 20-08-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:48:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:47:59
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:47:59
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:47:59
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:47:59
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:47:59
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Згідно підпунктів 2.1-2.8 частини 2 розділу ІІІ ТД: 2.1. Замовник вимагає надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.1. пункту 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Комунального госпрозрахункового житлово-експлуатаційного підприємства «Автозаводське» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЄДРПОУ 25165297), в сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами: р/р UA293510050000026005029535301 в АТ «Укрсиббанк» До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 2.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 114051.84 грн (сто чотирнадцять тисяч п’ятдесят одну грн 84 коп). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 2.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи документів, що подаються разом із нею як невід’ємна частина, відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю має складати 1 відсоток вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Згідно підпунктів 6.1-6.9 частини 6 розділу VI ТД: 6.1. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Переможець процедури закупівлі надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі невиконання переможцем своїх обов’язків за договором та впродовж 10 календарних днів з моменту звернення Замовника відшкодувати кошти на рахунок Комунального госпрозрахункового житлово-експлуатаційного підприємства «Автозаводське» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЄДРПОУ 25165297), в сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній у підпункті 6.3. пункту 6 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами: р/р UA293510050000026005029535301 в АТ «Укрсиббанк» До уваги переможця! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 6.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 6.3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю має складати 1 відсоток вартості договору про закупівлю. 6.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 6.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 6.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. 6.8. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 6.9. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю чи документів, що подаються разом із ним як невід’ємна частина, відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідки та документи , На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. Учасник повинен підтвердити наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, в тому числі наявність необхідних для виконання робіт будівельних машин і механізмів в необхідній кількості, а саме: - Автомобілі бортові до 5 т – 1 шт. - Апарати для стикового зварювання поліетеленових труб – 1 шт. - Бетонозмішувачі – 1 шт. - Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – 1 шт. - Компресори пересувні – 1 шт. - Крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т – 1 шт. - Машини свердлильні електричні – 1 шт. - Молотки відбійні – 2 шт. - Навантажувачі одноковшеві – 1 шт. - Розчинозмішувачі – 1 шт. - Установка для зварювання ручного дугового – 1 шт. - Дрилі електричні – 2 шт. - Електроколорифер – 1 шт. - Перфоратори електричні – 8 шт. - Пилка дискова електрична – 1 шт. - Станок для різання керамічної плитки – 1 шт. - Фарборозпилювач ручний – 1 шт. - Шуруповерти -3 шт. Для підтвердження наявності власної та/або орендованої спеціальної техніки/інструменту Учасник повинен надати копії технічних паспортів або інших документів, що підтверджують право власності на спеціальну техніку або інструменти. У разі якщо в наданих документах, що підтверджують право власності на спеціальну техніку/інструменти, зазначено власником не Учасника - надати копії договорів оренди/лізінгу/тощо, які повинен бути дійсні на період виконання робіт за закупівлею. Учасник надає Лист-гарантію щодо можливості Замовнику ознайомитись з наявною базою матеріально-технічного забезпечення.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідки та документи , На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/ надання послуг / поставки товарів. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: • у разі наявності штатного працівника: надається копія трудової книжки (першої сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві Учасника) із відповідним записом та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу, як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається). • у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру); • у разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг (робіт) пов’язаних зі строком виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. Якщо одна особа займає декілька посад або займає сумісні посади – надати підтвердження такого факту, шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідного документа Учасник повинен підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та наступними працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором: 1) інженер з охорони праці, виконавець робіт (виконроб, майстер дільниці), які мають бути в штаті; Для працівників учасника, визначених вище, обов’язково підтвердження навчання в частині знань законодавчих актів: • з охорони праці; • гігієни праці; • надання домедичної допомоги потерпілим; • електробезпеки; • пожежної безпеки. Для виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції копії відповідних посвідчень на кожного працівника. 2) інженер-проектувальник (або інженер з проектно-кошторисної роботи або інженер кошторисник), зварювальник, лицювальник плитки, маляр, штукатур, які можуть бути, як у штаті, так і залучені. Кваліфікація зварювальника додатково підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій з оригіналів наступних документів: свідоцтва або посвідчення про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Для особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, надати копію діючого сертифікату інженера-кошторисника в частині кошторисної документації. Надана у складі тендерної пропозиції копія кваліфікаційного сертифіката, що виданий уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття пропозицій, інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника), який залучається учасником, повинна бути завірена печаткою та підписом особи, якій видано такий сертифікат. Кваліфікаційний сертифікат, виданий інженеру-проектувальнику (або інженеру з проектно-кошторисної роботи або інженеру кошториснику) має свідчити про кваліфікацію інженера-проектувальника або інженера кошторисника, що свідчать про наявність відповідного рівня освіти, що забезпечує виконання вимог, передбачених статтею 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність»
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція будинку квартирного типу (гуртожиток), а саме: приміщень 8,9 поверхів та частини приміщень в межах 1-3 поверхів під житлові приміщення для розміщення ВПО без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів у плані за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Троїцька, 71/73
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-03-2025, 11:48:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідки та документи , На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього, який було виконано за останні 3 роки та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) повне виконання такого договору, а саме: акт(и) приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на виконання робіт (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: робіт з будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів (житлових будинків, закладів охорони здоров’я, закладів освіти, громадських будівель та приміщень), які за своєю суттю є подібними до робіт, що підлягають виконанню згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ