Термін поставки товару: Папки для переміщення документів; Папка на кнопці, A4, 180 мкм, поліпропілен, 50 аркушів; Папка-швидкозшивач, А4, картон, 350 мкм., непрозора; Папки на зав'язках; Папки-швидкозшивачі; Папка пластикова А4, ширина корінця - 40мм, 700мкм, на гумках; Папки-швидкозшивачі; Папки для переміщення документів- з дати укладання договору до 30 листопада 2024 року. Строк поставки Товарів – на протязі трьох діб з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товарів: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, буд. 10А з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Вивантаження на склад (підвальне приміщення) здійснюється силами Постачальника
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 3 230,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05498909 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Голуб |
Телефон: | +380612967692 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69033, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
0 |