Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України. Фінансування здійснюється відповідно до наступних бюджетних програм: За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (70% фінансування – 98 349,30 грн грн) КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. 2. За рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування). (30% фінансування – 42 149,70 грн). КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 499 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 702,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ №19 ІМЕНІ АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ПАВЛОВСЬКОГО ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 22764070 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мухіна Марія Іванівна |
| Телефон: | +380382792105 |
| E-mail: | khmschool19@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29021, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КАМ'ЯНЕЦЬКА, будинок 164 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
5 |
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано гарантійний лист - Згідно ст. 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів, а саме зобов’язання України зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів ( в складі пропозиції надається гарантійний лист). 2) Не в повному обсязі надано авторизований лист від виробника - Лист від виробника (представництва, філії виробника), наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазначений термін. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву Замовника та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель, а саме, в листі не вказано про поставку товару в зазначений термін. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 тендерної документації. 2) Додаток 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати гарантійний лист - Згідно ст. 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів, а саме зобов’язання України зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. 2) Надати лист в повному об’ємі - Лист від виробника (представництва, філії виробника), наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазначений термін. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву Замовника та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.