Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється за постановою №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 965,73 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492 |
| ЄДРПОУ: | 14321475 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dpsu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Савицький Ігор Вікторович |
| Телефон: | 380631308348 |
| E-mail: | ivsavytskyi@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження надано файл: «3432_Договір 43+видаткова.PDF», де на сторінці 6 не зазначено номери та дати згідно якого договору Додатки №1, №2, №3. Умови: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання. Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі вважається договір, предмет якого становить товар аналогічний до предмету закупівлі 3.1.2. зазначений договір в довідці повинен бути виконаний в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання зазначеного договору в Довідці. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Додаток 1 та п. 4.1 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файл: «Проект Договору 2025.pdf», де кожну сторінку не засвідчено підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, та не скріплено печаткою (у разі її використання) Умови: Учасник вносить в проєкт Договору власні реквізити (без зазначення цінових показників), кожну сторінку засвідчує написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплює печаткою (у разі її використання) та завантажує у складі тендерної пропозиції. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Розділ 3, Додаток 3 та п. 5 Додаток 4 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.