Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 301 849 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 509,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Харківське вище професійне училище № 6" |
| ЄДРПОУ: | 05537609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шовкун Алла Олександрівна |
| Телефон: | 380577230141 |
| E-mail: | buh.vpu6@ptukh.org.ua |
| Місцезнаходження: | 61036, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Мухачова будинок 1 |
4 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Шевцова Олега Станіславовича ідентифікаційний код 2677121814 в процедурі закупівлі Проведення заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетних установах, а саме поточний ремонт стелі третього поверху будівлі та опорядження внутрішніх укосів за адресою 61036, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мухачова, 1, код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», ID закупівлі: UA-2025-05-07-006883-a на відповідність кваліфікаційним критеріям встановлено: - на виконання пункту 1 підпункту 2 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтверджего досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору» не надано документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору. ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 6» ПРОТОКОЛ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою 19.05.2025 м. Харків Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Шевцова Олега Станіславовича ідентифікаційний код 2677121814 у процедурі відкриті торги з особливостями на закупівлю Проведення заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетних установах, а саме поточний ремонт стелі третього поверху будівлі та опорядження внутрішніх укосів за адресою 61036, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мухачова, 1, код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», ID закупівлі: UA-2025-05-07-006883-a згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Шевцова Олега Станіславовича ідентифікаційний код 2677121814 невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Проведення заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетних установах, а саме поточний ремонт стелі третього поверху будівлі та опорядження внутрішніх укосів за адресою 61036, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мухачова, 1, код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», ID закупівлі: UA-2025-05-07-006883-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: « 15 » травня 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Проведення заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетних установах, а саме поточний ремонт стелі третього поверху будівлі та опорядження внутрішніх укосів за адресою 61036, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мухачова, 1, код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», ID закупівлі: UA-2025-05-07-006883-a. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ФОП Шевцова Олега Станіславовича ідентифікаційний код 2677121814 – 200 000,00 грн Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Шевцова Олега Станіславовича ідентифікаційний код 2677121814 у процедурі закупівлі ID закупівлі: UA-2025-05-07-006883-a виявлено невідповідності: - На виконання пункту 1 підпункту 2 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтверджего досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору» не надано документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Шевцовим Олегом Станіславовичем ідентифікаційний код 2677121814 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Шевцова Олега Станіславовича ідентифікаційний код 2677121814 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Проведення заходів (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетних установах, а саме поточний ремонт стелі третього поверху будівлі та опорядження внутрішніх укосів за адресою 61036, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мухачова, 1, код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», ID закупівлі: UA-2025-05-07-006883-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Шевцовим Олегом Станіславовичем ідентифікаційний код 2677121814 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа _______________ (підпис) Алла ШОВКУН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.