Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 631 103 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 155,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 35692211 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рабенко Надія Михайлівна |
| Телефон: | +380442803610 |
| E-mail: | kp-pechersk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,Київ, пров. Івана Мар’яненка, 7 |
3 |
26.08.2025 ФОП Корчемний Ігор Миколайович (РНОКПП 2706522937) (далі – Учасник), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі тендерної пропозиції на закупівлю за предметом «Дошка обрізна, брус обрізний, код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина», номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2025-08-15-003326-a. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації, а саме: відповідно до вимог, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації, учаснику необхідно надати документи, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника, зокрема – п.12 Ліцензія або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі, якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. З огляду на вищезазначене, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у визначений Особливостями строк. Для цього Учасником повинен бути наданий вищевказаний документ з урахуванням вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.